|
Sida 8 av 34
|
|
|---|---|
|
hmmm, fina....jag kan parkera bakom affären....... //rodge BmwCS #5251 |
|
|
19:00 i gustavsbergs hamn i dag, hur många kommer? //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
vi blir väl en 5-6 stycken tror jag |
|
Hoppas att vädret håller sig lite bara. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
Till alla er som kom på träffen, tackar det var riktigt trevligt! nästa gång får lillgrabben stanna hemma så jag kan kika ordentligt på alla andras bilar :D |
|
Ja det var en trevlig träff! Många som kom denna gången.. Kan meddela att bilen gick lika dåligt på hemvägen som ditvägen. Misstände något fruktansvärt. Ska ta och börja leta fel imorrn. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
ajdå! hoppas du får ordning på den så man får kika på bilen igen då jag missade att kika på den ordentligt. |
|
Det ska nog inte vara något större problem. Verkar som att det kommer in fukt någon stans. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kanske dags för en till träff? vad sägs om samma ställe samma tid på torsdag? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
ja det låter riktigt skoj!!, kan ju visa mina nya repor längst hela höger sida på bilen :( men nu börjar högtalarna spela bra så dom kan man ju alltid lyssna på och som tur var var ju inte lacken perfekt innan heller. |
-Bjudko- |
Några fler planerade i höst ? Lådbytet drar ut på tiden för den lådan jag hade passade inte :/ |
|
Vore kul med en träff på torsdag, har ju sålt 540:n nu så jag kommer i E30-touringen i väntan på att hämta hem ännu en 540 i tyskland. //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
ja torsdag skulle funka fint men kommer då med en hyrbil, nya 525:an då min pärla står på omlackering. |
|
Torsdag funkar fint för mig. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Rodge. Sålde du den med alpina fälgarna? /Ian |
|
|
idde: japp, den bilen finns numera i oskarshamn. //rodge BmwCS #5251 |
|
|
rodge:Vad synd. Jag var rätt sugen på ett par sånna till min kärra. Föresten kommer det några på torsdag? har inte kunnat köra min bimmer på ett par veckor (har haft högern gipsad). /Ian |
|
|
Bosse J. kommer inte. Bortrest. Ha det bra Bosse J. BMW CS 185 H |
|
Ragemannen |
Blir det någon träff i kväll? |
|
Jag kan inte komma i dag, början av nästa, eller slutet av näst nästa fungerar för mig. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.