|
Sida 7 av 34
|
|
|---|---|
|
Ska vi spika onsdag då? //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
ja jag kommer då, 19:00 som träffarna innan? |
|
Vart ska vi köra då? Gustavsbergs hamn? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
ja vi kan köra där eller så kan vi ju ta ut mot grisslinge finns ju en stor parkering där samt ett fik om jag minns rätt. För mig spelar det ingen roll vilket av dom. |
|
Ragemannen: Jag tror att Systrarna Delselius stänger kl 19. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
ok, då blir ju hamnen bäst ändå :) |
| Vilken dag pratar ni om? =) Onsdag 10/8 eller Torsdag 11/8. Torsdagen kan ev jag komma på någon träff. Skulle vara skoj =). | |
|
Bekeris; Onsdag 10/8, är tanken. Mvh Stephan |
|
|
Jag är där 19 på onsdag. //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
samma här |
|
Me 2 ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vilken plats samlas ni på kl 19 ? Min 735iL -01:a Länk |
|
Ragemannen |
Gustavsbergs Hamn |
|
Vi parkerar väl bilarna framför fiket vid ICA tycker jag. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
hm ica? menar du rimi vid hamnen? vill ju inte köra fel :) och missa träffen. |
|
Är det inte en ICA? :) Ok.. Mataffären vid hamnen ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
gött mos i morgon då 19:00, till nästa träff kan vi lyssna på mina nya högtalare också :) |
|
Nu börjar det likna något. Äntligen en dag som jag kan :) Keep up the good work! |
|
| Jag lär nog ta mig dit ! Får leta efter en affär med fik framför i hamnen | |
Ragemannen |
bara hålla utkik efter alla fina bilar :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.