|
Sida 5 av 34
|
|
|---|---|
|
Då får man tacka för ännu en trevlig träff! Inte varje dag man ser en BMW 327 från 1941 :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Inte precis en dussinbil.... inte fy skam att se en B10-4.8S heller, mums! //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Varför inte fortsätta på samma sätt? Vad sägs om Gustavsbergs hamn på torsdag kl 19? Karta: Länk Där finns det fikamöjligheter dessutom :) (Rodge, det bli M535i då :) ) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Bor på Värmdö | |
|
Verkar som om träffarna haglar ute på Värmdö & Nacka skall försöka ta mig i kragen o titta förbi :) Tittade på några nya fina BMW´s i Tyskland men vill inte byta just nu...är så nöjde med mina "pärlor" :) |
|
| Ja, skam vore ju annars ;) | |
Ragemannen |
Ingarö här. |
| Bra o veta om det blir nått ikväll? | |
|
Yes! Jag tänker åtminstone vara där! Och det brukar komma folk utan att det anmäls här. :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Ok...då ses vi kanske där, har inte bestämt mig ännu:) |
|
Ragemannen |
Skoj jag kommer :) |
| Hur var det igår? Jag var på ett annat ställe ;) | |
|
Vi saknade minst en E60 545i ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Nu under sommarn kör jag mest Z4:an.. ;) | |
|
Ja.. En sån saknade vi också :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Hur många kom igår på träffen i hamnen? | |
|
Blir det något imorgon kanske? har precis kommit hem efter ett tags segling. /Ian |
|
|
Det var inte så många sist. Man kanske skulle ta och köra en gång i månaden istället? Annars så är Gustavsbergs hamn ganska bra. Det finns fikamöjligheter där och miljön passar BMW riktigt bra :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
Jag kommer garanterat till nästa träff fick förhinder inför den som var sist. |
|
Hörni... Vad sägs om fredag kväll? Jag skall på street cars fest under dagen, går säkert att få med folk därifrån. Det skulle ju vara en fin avslutning på en dag fylld med bilar. Keep up the good work! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.