|
Sida 33 av 34
|
|
|---|---|
|
Den 6:e funkar nog fint för min del. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Även den 7:e funkar bra nu :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
är det någon träff på g eller??? jag bor i gurraberg xD "A chance to see the worlds, explore the exotic, meet new people in far away lands and Kill them." ''I dont want the Oracle to tell me the future, i want to great my own" |
|
Ragemannen |
ja vi skulle kunna styra upp en träff nu på fredag 20/7 i gurra hamnen klockan 18:00 om intresse finns. |
|
Fredag funkar för mig. Kommer med nya bilen dårå... MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Fredag lär funka för min del! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
fredag hmm synd för jag drar direkt efter jobbet upp till hassela men men vafan jag får vara med på nästa träff eller något xD "A chance to see the worlds, explore the exotic, meet new people in far away lands and Kill them." ''I dont want the Oracle to tell me the future, i want to great my own" |
|
Ragemannen |
halloj gubbar, då ses vi i kväll vid 18? |
|
YES SIR! MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
:D härligt fin väder idag också |
|
vilken tid kör vi pojkar?? MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
18 var tanken passar det alla? |
|
jo då! MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
kan vi köra sju i stället eller gör det nåt om man kommer aningen senare bara? MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Jag dyker upp kl 18. Måste iväg innan kl 20. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
kommer också vid 18. MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Skulle gärna varit med, men har för mycket husbygge i kroppen. Ha det gott.. Mvh// Mattias //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
|
Vet inte om man kan skaka liv i denna tråd igen, men har nyligen köpt ny vagn och är lite sugen på att prata BMW =) Någon annan Värmdöbo som känner för en fika med nördsnack? //Hemmestabo |
|
|
Jo det går nog att skaka liv i denna gammla tråd. Det var ju faktiskt ett ganska bra tag sedan. Några fler som är sugna kanske?? |
|
|
Givetvis! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.