|
Sida 32 av 34
|
|
|---|---|
Ragemannen |
Patrik du har så rätt ett klumpigt misstag av mig, ruskigt fin bil du har. BMWholic |
|
M635 forever och ni andra Tack för en första träff i solsken med 3stAlpina, 2st Z4, 3st E34 540,1st E60545( med i princip all utr) och som vanligt vacker M635. Bilder från träffen finns på min blogg ps. ni som lägger ut bilder vänligen sudda ut regnummret, tack på förhand. |
|
|
Fina bilar och kanonväder! Lite avis att jag inte kunde komma. M635:an är riktigt fin! Vilken puts och stuns - ett föredömme! |
|
|
Grymt fina beemers! Riktigt surt att jag inte kunde komma. 52 meter dike skulle grävas... 104 tujjor skulle planteras. Zzz... |
|
|
jaha... Då kom jag inte ifrån båtklubben förän vid 18.30 tiden. Men när kommer nästa träff då? Då skall jag komma |
|
Ragemannen |
vi får styra upp en så fort det blir varmare så man slipper frysa. BMWholic |
|
Vad sägs? Tycker ni att det är varmare nu då? Kanske skulle kunna köra en grillningskväll vecka efter midsommar? /Ian |
|
Ragemannen |
den veckan är jag i London men vi kanske kan ta det veckan efter ? BMWholic |
|
funkar |
|
|
Då kommer jag men min NYA bil... ;) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Jag lär ju dyka upp :) Danjel: Spännande! Vad har/ska du köpa? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
det låter ju kanon det skall vi ta på lördagen 7/6? BMWholic |
|
låter bra för mig. Skall vi kanske köra en grillning på samma bräde kanske? |
|
|
NYA??? Skall du byta bil? |
|
|
Hmm.. Den 7/6 kan inte jag :( ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
7/7 borde det ju ha stått, men ni fattar :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Just det kamrater! Nu blir ni lite nyfikna va??? ;) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Lite?! Ganska mycket skulle jag vilja säga! Berätta!! :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
hehe ok, skall vi försöka den 6/7 i stället och köra lite grillning med ? vore ju bra om Jesper kunde vara med också BMWholic |
|
Grattis Danne! Jag antar att det är en BMW med svart innertak. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.