|
Sida 31 av 34
|
|
|---|---|
|
Ragemannen: Hoppas att det gick bra att pimpla åtminstone ;) Såg att fisket kanske inte var det bästa :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
Ja fiske sög hårt tyvärr :( men det blev ju en del pimpel på rom och cubanska och honduriska cigarrer :D BMWholic |
| kanake kommer ilte senare än ni andra har sjösättning den helgen. men det kanske funkar ändå för mig.. | |
|
Så imorrn är det dags! Vårens första skärgårdsträff :) Är alla fortfarande på? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
ja absolut jag är där!! BMWholic |
Ragemannen |
Jesper är ju så laddad så han missade att träffen är på lördag 28/5 16:00 i Gustavsbergshamn så se nu till och sluta upp alla inom 20 mils radie så vi blir ett glatt gäng. Det finns alltid 540, z4 och annat godis för dom som gillar och kika runt lite. Vi ses där! Jonas BMWholic |
|
Hehe :) Klart man är laddad! Är så van att träffarna är på fredagar :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Kamrater här ute i Öst, är det inte dags att vi byter denna lsita och ger den ett annat namn. Damen som öppnade länken har ju tydligen försvunnit ut i cyberrymden och jag tycker att ett nytt namn är befogat. Förslag: NACKA-VÄRMDÖ. Vad tycks? Bättre förslag? För övrigt så har vi ju Vårutflykten till Rosenön den 12/5 att se fram emot. Kommentarer och anmälningar är välkomna. Se länk på BMWCS.COM Hälsningar Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ska försöka att ansluta med min M635:a på Lördag!! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Rackarns Jesper, jag höll på bli glad att det var imorron och inte på Lördag, för då kan jag inte :( får bli nästa gång... |
|
Ragemannen |
Ja vi skulle kunna be om namnändring på tråden Nacka-Värmdö låter ju inte helt fel. BMWholic |
|
Spelar namnet på tråden roll? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Jag och damen kommer efter jag jobbat klart kl. 1600 MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
Då har det dragit ihop sig till dagen D :) 16:00 i Gustavsbergs Hamn är det som gäller se nu till och dyka upp! det blir garanterat trevligt och ett par fina bilar finns alltid på plats så kom förbi och byt ett par ord och via upp din pärla för oss. BMWholic |
|
Ragemannen: Har du en adress som man kan knappa in på navin? |
|
|
Odelbergs Väg 3 i Gustavsberg. Länk ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
Vilken trevlig träff 10 talet bilar varav tre alpinor, tre 540, en 545 och två z4, en riktigt fin 635:a BMWholic |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ragemannen! Det var en riktigt fin..... M635:a!!! ;-) Noga det där!!! Tackar för en möjlighet att träffa lite likasinnade entusiaster en sån här halvsval men ändå vacker Lördagseftermiddag! Hade väl lite mer förväntningar på antal deltagare,men det dök ju upp ett antal mer intressanta fordon i vilket fall! Tog lite halvhjärtade bilder på de medverkande kärrorna innan avfärd! Länk MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Ja grabbar! Det var trevligt. Synd att det försvann några som man inte riktigt hann snacka med bara. Jag får se till at komma i tid nästa gång! DANNE Min bil: Länk |
|
Jag beklagar att jag och min lillebror pös så där efter min halva pizza! =) Men jag förväntades hemma på altanen med kockmössa framför grillen innan 18.30!! Och att Starre åkte tidigt vet vi nog alla varför!!! Han hade ju mer än en halv tank på B10:an att göra av med, innan han skulle vara hemma till middagen!! ;-) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.