|
Sida 30 av 34
|
|
|---|---|
|
Pizzerian nere i hamnen som gäller? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Då lutar det på 18, så jag siktar in mig på det då! Vart ska vi ta det? Vilka kommer? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Eller Thai stället? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Låter bra.. jag kommer. Men vart ligger pizzerian? Svänger man in vid polisen eller? //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
|
Ja thai stælle ær aldrig fel hæller. jag hitter inte dit heller.. men antar att allt ligger vid hamnen så jag får væl snurra lite dær. //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
|
Spelar ingen roll, men personligen så tycker jag om thai stället mer... Pizzerian ligger vid polisen, och thai stället ligger vid stora parkeringen på andra sidan gatan från ok/q8 macken... MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Ska vi ta deg eller nudel. Før mig som det är bakis dag så ær jag lite sugen på pizza. //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
Mr K |
Hej! jag har "landställe" och mitt garage på norra värmdö, där jag för tillfället ska börja renoveringen av min m535i -87 nu i vinter. Mvh Lukas |
|
Mr K: Trevligt. Jag bor i Hemmesta. Skrik till om du behöver hjälp med något! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
Oj så dammigt det var här inne dags och göra rent hus så vad sägs om en träff den 28:e april i Gustavsbergs hamn 16:00 ? Jag tar lille bilen med mig om någon vill pillra lite. Vore skoj om vi blev ett större sällskap så ni i Sthlm samt kring områden kom ut i skärgården över en fika och trevligt sällskap. Anmäl er i denna tråd. Väl mött, Jonas BMWholic |
|
Jo men surru... trodde aldrig denna dammiga tråd skulle vakna. Det låter ju super! Det var alldeles för lenge sedan! DANNE Min bil: Länk |
|
|
Låter bra! Väntar barn runt det datumet, men har inget hänt så kommer jag! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
Va har vintern vart så kall ? :D grattis i förskott mannen BMWholic |
|
Knappast tillverkad på vintern om den ska födas i april/maj ;) Tack! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Är inte helt omöjligt att jag dyker upp o "pratar lite Biltema" ;) | |
|
Hehe!! roligt roligt Jag är given deltagare. Jonas du måste ha fått energi på fiskeresan som sätter igång tråden bara sådär. Hur var det där nere? |
|
|
Ja, vi tyckte att det började bli dags... Såg ett par spindelvev börja formas i ena hörnet... MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
När brukar ni träffas? Har följt tråden endast sporadiskt. Träffas ni i vid hamnen? Vore kul om man kunde få vara med någon gång och snacka lite BMW! :-) Mvh/Peter |
|
Ragemannen |
Tjena Peter, Ja vi brukar träffas nere vid hamnen och ofta blir det i varjefall 5-6 fina bilar så du är mer än välkommen bara kika förbi och njuta av vårsolen. BMWholic |
Ragemannen |
Kul att du kommer Idde, det var ok i Honduras men inte som vi hade förväntas oss men jag kan berätta allt om det då vi ses på träffen annars blir det ett rekord inlägg :D BMWholic |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.