|
Sida 3 av 34
|
|
|---|---|
|
Jaha. hur många är på imorrn kl 16:00 då? Eller ska man vänta tills nästa söndag? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Försöker igen. Söndag 3/6 kl 16:00. Funkar det? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Nja, svårt att resa bakåt i tiden.. Men ta det gärna mitt i veckan så att jag också kan komma... Keep up the good work! |
|
|
hehe. Jo. 3/7 skulle det ju givetvis vara :) Eller är det fler som bara kan på vardagar? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Mig spelar det ingen roll, kvällarna är ju varma //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Det kan nog vara lättare att samla ett gäng på en vardagskväll. Bosse J. |
|
|
Ok. Torsdag den 7/7 kl 19? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
OK, låter som ett bra förslag. Får se vilken bil jag kommer med. Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Då spikar jag det i almanackan(stavningen???) //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Jodå, rätt stavat! Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Ok.. Då är vi 3 eller 4 än så länge då :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
kim750 ? jasmin ? //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Ledsen grabbar...på måndag åker jag till Tyskland:) Vem vet, jag kanske kommer hem med en ny bil ;) Hoppas träffen blir lyckad. Trevlig semester! |
|
|
Jasmin.moberg: Du byter bil som en annan byter jag du vet:)) Vad blir det den här gången? |
|
|
Har lite att göra på torsdagen, men kan kanske komma loss nån timme ändå. Mvh Kim |
|
|
Jag står på Gustavsbergs centrums parkering vid återvinningscontainrarna (längst uppe i hörnet på parkeringen) kl 19 7/7. Vi får se hur många som dyker upp :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vaddå, vid återvinningskontarnarna? Fel plats vald. Vi återvinns aldrig. Vi är eviga!! För övrigt så finns jag i Saltsjöbanden på tisdag. Stort jippo vid Grand Hotel efter 16.00. Kom och titta på gamla bilar efter 16.00 Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
J.Dredd: Jag dyker upp men jag slutar kl 19 och kör från KungensKurva, är ni kvar vid ca 19:40??? Min M5 E34: Länk |
|
|
M femman: Jag är kvar då. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Bosse: Så sant, men parkeringen är stor :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.