|
Sida 29 av 34
|
|
|---|---|
|
Tack för ett trevligt litet möte ikväll.. Blev inte så många bilder men här är dom som togs: Länk Jesper: Här är länken till bältespadsen som vi pratade om: Länk |
|
|
Tack för länken! Mycket snyggare än bältespadsen med grisar på :) Riktigt kul att få se Bosses 1600GT. Renoverad till nyskick! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Ja, som nygammal BMW-ägare måste jag säga att det var mycket nice o träffa några sköna BMW-entusiaster. Perfekt o snappa upp några fina stalltips också. Grym 1600GT! Hils //Emil |
|
|
I morgon kväll är det BMW-träff vid Brostugan. De första brular vara på plats redan starx efter 17. Vi ses där Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Missar Brostugan som vanligt eftersom jag tränar Aikido på måndagar :( ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
intressant är dock rockie så hur hittar jag dit? BMWholic |
|
Jonas! Brommaplan ut mot Ekerö. Slutet på bron, på vänster sida. Går inte att missa! Ringer i morgon så kan jag förklara lite närmare! :) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
king broder! BMWholic |
|
Boys and girls! Denna träff har väl för guds skull inte somnat in va??? Kom igen nu! När e nästa träff? Det var aldeles för länge sedan nu... Anybody? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Jag är på när som helst. Dock så är det ju avslutningsträff i helgen på Rosenön för dom som inte vet Länk Nästa vecka kanske? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jag är på nästa vecka! Hils //Emil |
|
Ragemannen |
Ojoj dags och dra igång lite liv i denna tråd igen! vad händer gubbar dags och träffas för att kika igenom varandras sommar mek eller ? Jag bör vara klar med min inredning inom 1-2 veckor så där är det garanterat dags för en träff skall vi säga 1/12 en härlig fredag. Sköt om er så länge Jonas BMWholic |
|
Kan fungera! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Tjena! Jag är jätte rockie på Bmw träffar men jag skulle vilja vara med någon gång. Ser att det är fler som bor på Värmdö, kul. fre 1/12 ser ok, men vart tänkte ni träffas. Mvh// Matte. //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
Ragemannen |
Fredagen blev knepig för mig, vad säger ni om en träff på söndag snacka lite skit över en fika eller två? /Jonas BMWholic |
|
Låter bättre för min del också! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Ja det ska nog gå.. De är fest på lördag så man är väl inte uppe allt för tidigt på söndag morgon men sen så.. Vad pratar vi för tid ungefär... Mvh// Matte //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
|
Jag siktar gärna på Söndag me... Bara man får en tid som passar alla så blir det av för min del i alla fall. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Vad sägs om kl 18 eller 19? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| 18 låter ok.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.