|
Sida 27 av 34
|
|
|---|---|
|
Jonas föresten fick du min post? |
|
Ragemannen |
Japp mannen du har ett svar i mailen din. Det är jobbigt med sex växlar när man enbart hinner lägga i 3:an innan man får köa i vänsterfilen. |
|
jahaja... då vet jag entill som jag kan lägga till i listan att INTE köpa bil av =) |
|
|
Hur blir det? Ska vi köra imorrn och vilken tid isåfall? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
jag och Danjel undrar också. |
|
Ragemannen |
Ja fyfan lika bra det!, vad sägs om 18:00 hemma hos mig? älgslingan 8 ute på ingarö. Finns på 070-1420578 om ni behöver fråga efter väg beskrivning etc. |
|
Och man tar med vad man vill grilla och dricka helt enkelt misstänker jag :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
je det blir enklast så jag har inte hunnit förbereda så mycket som jag hade tänkt då jag är själv med mina små gubbar. Kan ordna med pommes frites om alla äter det. |
| Här ansluter ytterligare en Värmdöbo till detta eminenta forum. | |
|
Trevligt! Snart dags för en ny träff kanske? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
ja en träff i veckan vore skoj som attans så vad säger ni? BMWholic |
|
Tisdag, onsdag och fredag kan jag. Det finns en ny resturang nere i hamnen där man kan sitta och fika/äta med utsikt över bilarna och vattnet. Kanske kan va något? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
onsdag skulle passa mig bäst, resurangen är helt ok provade den för ett par veckor sen. BMWholic |
| en bimmer-fika på onsdag låter kul. Prata lite fläktmotstånd... | |
|
Onsdag låter juh trevligt, Runt 19? //Roger BmwCS #5251 |
|
|
19 på Onsdag är super! Jag har dessutom färska erfarenheter av fläktmotstånd (eller effektsteg som det heter på e39) :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
kanoners då säger vi 19:00 på onsdag :D, Fick du ordning på det Jesper? BMWholic |
Ragemannen |
kanske tar med lite verktyg så kan vi meka på nya sidospeglar min min pråm om någon är sugen på lite hjälp mek? BMWholic |
|
Jodå, nu fungerar fläkten hur bra som helst :) Klar vi kan fixa dina speglar :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Kanon! Blåser dit med skenande fläkt 19.00 på onsdag. Utgår ifrån att ni menar Gurrabergs hamn... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.