|
Sida 26 av 34
|
|
|---|---|
|
Vi kan komma dit ;) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
Vi tar väl vid hamnen som vanligt skall vi säga 20:00 ? kan vara skönt där då det fläktar lite. |
|
Låter bra! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
jag e där! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
Vad sägs om en träff i nästa vecka, har fått tillskott i familjen :) Låt bli min vänsterfil. |
|
Givet :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Grattis Ragemannen, är det oljebyten eller blöjbyten som gäller på nya tillskottet i familjen? :) Nästa vecka är jag fri att idka BMW frosseri :) Var-När-Hur? |
|
Ragemannen |
oljebyte :) Låt bli min vänsterfil. |
|
Är det Z4'an som är nytillskottet? den vill jag gärna titta på :) Blev dökär i Z4 MCoupe när jag såg den i BMW blaskan och roadstern är ju rätt lik ;) |
|
Ragemannen |
Jajamännsan det är ny tillskottet ruskigt skön bil att köra och vilket ljud :D Låt bli min vänsterfil. |
Ragemannen |
kom på att jag är själv hemma med barnen men om ni är sugna på en träff kan vi ju ta den hemma hos mig med lite grillning och en öl eller två, vad sägs om det? Låt bli min vänsterfil. |
| Låter trevligt :) | |
|
Räkna med mig! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jag kan ochså vara på beroende på vilken dag vi prtar om |
|
Ragemannen |
du har ju för liten motor ;) tänkte mig lördag om intresse finns? Låt bli min vänsterfil. |
Stekaren |
Förslagsvis, då det är Tullinge på lör, har ni någon bmwträff där :) |
|
Fredag är en bra dag annars (eftersom jag troligtvis inte kan på lördag) :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Ragemannen |
jo fredag går ju bra det med |
|
fredag funkar nog bättrte för mig med (om jag kommer att ha en bil då) tjejen min kör upp på torsdag. .. dags att koda om larmet =) Jonas.. Jag behöver inte kompensera för något ... =) |
|
Ragemannen |
hehe :D |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.