|
Sida 24 av 34
|
|
|---|---|
|
19 brukar vi köra (skrev det på ICQ till dig för några timmar sen) ;) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Då dyker jag också upp! //Roger BmwCS #5251 |
|
|
Lysande! Hamnen är det som gäller verkar det som. Mycket trevligare där och vi får hoppas på uppehållsväder. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Stekaren |
Länk Är det detta ställe vi ska ses på ? |
|
Nje. Testa här istället: Länk :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
För nytillkommna gäster så kan jag berätta att det finns en resturang/café där. Det är alltså parkeringen direkt till vänster när man svänger in på Odelbergs väg (vägen som går längs med vattnet i hamnen). ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Man kan ju också säga att det är samma parkiering som Rimi ligger vid precis innan vattnet om man har svängt av på avfarten Ingarö/Gustavsberg. |
|
|
Den affären har bommat igen nu. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Stekaren |
Trevlig träff |
|
Hallå på er! Nu har jag tänkt igen och hoppas att det går bättre än sist när jag tänkte att man kunde fika ute... Vad sägs om en grillträff eller dylikt antingen i stan elelr utanför på någon bra plats? /Ian |
|
|
Jag e me... tid och plats bara! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
Jag är med också, vore skoj var ett tag sen sist Sedan är för män |
|
Måste nästan ligga på en Fredag om man ska grilla eftersom det tar lite tid... Finns det något juste ställe att göra det på i G-berg...? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Jonas. Om Sedan är för män vad är då en Touring? =) |
|
|
Nu vet jag det finns ju ett bad om man svänger åt andra hållet mot Ingarö vid motorvägs avfarten typ här Länk /Ian |
|
|
Idde: Det är för oss kärringar ;) Kollade just på vädret, ser ju inte lovande ut för veckoslutet direkt. Om man vill grilla på Värmdö så är ju grisslingebadet inte helt fel. Risken är dock stor att grillplatsen är upptagen en fredag vid den här tiden på året. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
hmmm det gick inte så bra jag provar igen Länk |
|
|
Hehehe =) Men vet du hur det brukar vara vid näsudden elle rdet kanske är det badet som du menade jag kommer inte hiåg vad et heter där.. /Ian |
|
|
Grisslinge badet är väl trevligt, som någon har nämt är det poppis där just nu. Badet vid Ingarö ligger ju lite off så att säga. Heller ingen koll på bilarna. Grisslinge eller någon av ångbåtsbryggorna är fina platser. |
|
| bor i småland men ska till farsan i saltsjöbaden i början på jun. skulle va kul att träffa några bmw are då | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.