|
Sida 23 av 34
|
|
|---|---|
|
Helst så ser jag att jag kommer förbi med 540iT/6:an beror på tjejen. LUtar nog åt att jag äntligen kommer. Har dessvärre två stycken tyvärr: Det ena är att vattnet försvann hemma idag, troligen fruset. Det andra vår Oxforggröna är inte grön, den är grå dassig (smutsig som få). *skäms* |
|
|
Så var man hemma igen, Får tacka alla för en trevlig kväll. Kul med lite nya ansikten samt att återse en del som man inte sett sen i höstas vid brostugan. Stephan och jag fortsatte träffen på egen hand genom att fortsätta snacka BMW fram tills nu ungefär, hemskt vad mycket det finns att snacka om:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Någon här som har en Grå E32 730, 735 eller 740 som bor i trakterna, Orminge, björknäs? | |
|
Vad tycker ni börjar det inte bli dags för en träff snart? |
|
|
Ja! Efter påskhelgen nån gång kanske? ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jag kommer gärna på en liten träff, om det är öppet för allmänheten vill säga ;) |
|
Ragemannen |
ja det vore roligt, hoppas mina nya fälgar hinner komma tills dess. |
|
typ på onsdagen eller loknande? jag sticker till malmö på fredagen så då kan jag inte.. om det funkar för er andra |
|
Ragemannen |
kört för mig åker imorgon till Funäsdalen sen den 18:e ner till lund på jobb i 2 veckor. Någon som kanske är sugen på en träff efter det? |
|
Jag rpovar väl ogewn och kollar mom det är några som är intr. av att köra en träff. Tänkte något i til med frdag kväll kanske. |
|
|
Fredag passar mig bra! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Stekaren |
Fre är perfekt |
|
Låter trevligt! Jag e me. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Danjel. Har du fått ned takluckan än? |
|
|
Har inte gett mig på den ännu. Diffad klump på g... Allt i sin tid. :) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Vart ska vi köra? I centrum eller i hamnen? 2st fina e28:or kommer att dyka upp :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Hamnen va det börjar ju bli tilräkligt ljust/varmt att intaga kafee utomhus (eller ärdet bara jag som tror saker) |
|
|
Klart man kan sitta ute, det är ju sommar nu! :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
får väl bara hoppas på bättre väder då... ser inte så ljust ut för tillfället. |
|
Stekaren |
Men vilket klockslag, börjar bli dags att bestämma det? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.