|
Sida 22 av 34
|
|
|---|---|
|
Danne: Nej, det är inte jag. Jag kan berätta vad jag vet på nästa träff :) /Jesper |
|
|
kanske finns plats för en nykomling som är träffsugen och inte orkar vänta till brostugeträffarna drar igång i mitten av Maj!?! Stephan735i, Kanske kan snyltåka med dig?=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Finns hur mycket plats som helst! /Jesper |
|
|
Är det Odelbergsvägen som gäller fortfarande? Har faktiskt inget planerat på Fredag. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Nya Thairesturangen i Gustavsbergs centrum är det som gäller. På stora parkeringen så ligger det en Sibyllakiosk. Där passar det bra att ställa bilarna. /Jesper |
|
|
Synd att jag skall till Lund på fredag... :-( |
|
|
Andersson; Absolut. Mvh Stephan |
|
|
Kanske någon kan slänga upp en adress? Jag hittar inte alls i Gustavsberg, men GPS´n hittar i hela Europa :-) På fredag alltså. Någon speciell tid? //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Jag kommer vilken tid skall vi köra på 19? |
|
Ragemannen |
Hoppas jag får en lucka så dyker jag upp också vore ju riktigt skoj Sedan är för män |
|
19 är väl bra? Tänkte nog käka middag där. /Jesper |
|
|
J.Dredd, Stephan735i: Trevligt:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag kommer om jag får... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Får är snälla djur.. |
|
|
Klart man e me. Verkar som man till och med blir taxi! ;) DANNE Min bil: Länk |
|
|
Bra va Danne? Det går ju inte komma med en Volvo=) Mvh Stephan |
|
| Någon av ser som har ett "520i" eller "525i" märke till bakluckan för en E34 som ni vill bli av med? | |
|
Vi kommer! Jag har tagit ut Alpinan för säsongen, kunde inte hålla mig längere. Lennart |
|
|
Ja.. Nu ÄR det vår!! (även fast det är -15grader) ;) /Jesper |
|
|
Bekeris; Dyker du upp med 540iT/6: an? Emblem kanske kan ordnas då. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.