|
Sida 21 av 34
|
|
|---|---|
|
Stephan- Kommer du alltså inte då? Eller kommer du senare? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Stephan Har du avlivat din 520? Du kan ju åka med mig annars. |
|
|
Jag dyker upp. Ska vi köra i Gustavsbergs centrum denna gången då? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Nu kom jag på en till grej är det bara vi tre skulle vi kunna träffas in i stan. /Ian |
|
|
ojdå. nu va jesper före mig.. då skiter vi i mitt tidigare förslag. |
|
|
Gurra C stora parkeringen eller? |
|
|
Yes. Vi går väl in på den nya restaurangen som finns där. Vi kan ju ställa bilarna framför korvkiosken så hittar alla. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kan tyvärr inte iaf.. har blitt dålig under dagen så det blir kväll under täcket. Ha det skoj! |
|
|
Grabbar... LEDSEN, har fått hastiga förhinder. Kan EJ medverka heller... DANNE Min bil: Länk |
|
| Väntar på våren innan jag kommer på någon beemerträff iaf... :> | |
|
idde; Reparation av kylarens anslutning mot den stora kylarslangen är vad som krävs, i övrigt inga fel, men det räcker för att den inte ska vara möjlig att använda, men tack för erbjudandet, vi kanske kan köra en träff denna fredag, eller varför inte en dagträff på lördag/söndag? Mvh Stephan |
|
|
Ragemannen: Fan vad konstigt folk kör på 222:an på söndagar ;) /Jesper |
|
Ragemannen |
hehe ja hehe förstod först efteråt att det var du så glöm mitt finger :D :D lill grabben skrattade rätt gott åt mih sen :) |
|
Hehe. Såg aldrig fingret :) /Jesper |
|
Ragemannen |
:D hehe bra det |
|
Dags för en ny träff kanske? Nu på fredag? /Jesper |
|
|
Vore kul om trådskaparen läst denna tråd och sett hur den utvecklat sig...:) Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Absolut, vi planerar inför fredag, nya stället? Mvh Stephan |
|
|
C.Svensson: Trådskaparen existerar inte. Stephan: Nya stället blir bra. /Jesper |
|
|
J. Dredd- Finns hon inte??? Vad menar du? Är det ett av dina alias eller? :) DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.