|
Sida 20 av 34
|
|
|---|---|
|
Jag kanske tar mig i kragen och kommer dit. Även fast man bor i Solna så kan det ju vara värt en liten körning att få träffa andra intresserade. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Hoppas bara att det inte blir værsta snøstormen imorrn. Ser ju inte helt lysande ut om man kollar på væderkartan. Fast vi sitter ju inne på fiket ændå :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jesper: Var ju ruggigt kallt förra gången :-) Hämtar min bil vid 5 inne i stan, så jag får se om jag åker ut, eftersom jag bor på andra sidan.. |
|
|
amullo- Solna??? Rena barnleken. Jag åker ifrån Väsby, och lyckas komma nästan varje gång... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Jaja.. Jaqg får väl ta mig i kragen o komma förbi. Någon som kan snabb-posta adressen och kommunen så jag kan GPS´a den? Snäääääälla :-D //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Länk Ha en fin.. T |
|
|
Thanx T! //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Börjar det att bli dags för en ny träff kanske? /Ian |
|
|
<--- Jesper. Har din polare testat sina prsimalinser än? Eller har kankse tom du köpt och testat? Jag måste nästan gör nåt nu 60:- om dagen för att gå ut med hunde börjar kännas lite saftigt. /Ian |
|
Ragemannen |
dom skall funka fint på med skiten så slipper du tulla mer. |
|
Vad sägs om fredag? Mvh Stephan |
|
| Jag kan på fredag | |
|
Jonas vilka har du hört ska funka. de frö 1000:- på blueride.se eller de för 600 på potatisgris.se? |
|
|
Läskigt Jonas! 1 minuts svar tid. Vad gör du på jobbet!? :) |
|
|
Nu glömde jag mig men jag är på på fredag med. /Ian |
|
|
Själv är jag upptagen på fredag //Roger BmwCS #5251 |
|
|
Det verkade dö av här ska vi träffas imorrn eller ta det en annan vecka? |
|
|
Jag vet inte om jag kan imorrn. Vet det tidigast imorrn eftermiddag. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag, Idde och Stephan kommer i alla fal... Någon mer? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Danne; Jag har svårt att hinna fram, kör Chrysler i morgon, 540ian står på sommardäck, och 520: in, vet du ju hur den mår. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.