|
Sida 2 av 34
|
|
|---|---|
|
Hej, jag hade just tagit fram 535:an och tvättat densamma. Röd och grann! Ha det bra Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
bor i stavsnäs m.v.h jompa 3dagar kvar tills 18 tummarna kommer. |
|
|
Nu är det snart vår!, Blir det något ute på ön??? rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
rodge; Tillbaka från värmen?, Jag kommer gärna ut på Värmdö, varför inte till helgen? Mvh Stephan |
|
|
Då får man snabba på med bilen då :) Har inte fått ut den ännu. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Stephan: tillbaks till mina beemers..... Helgen vore ju kul om man hinner få ut M535:an. rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Jesper: vore kul att se din M535:a. rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Uppvuxen på värmdö och jobbar där varje dag men bor i Tullinge. /Fredrik |
|
|
Ja nu är bilen ute ur garaget åtminstone! Tog premiärrundan igår :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Rodge: Tror att det är för mig att se din bil :) Den verkar grym! Du har väl sett min bil btw? Du var väl med på "Heron City-träffen" förförra sommarn? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jesper: jo jag var där men kommer ju inte i håg...... jag hade inte samma då. Men säg till så möts vi upp, kan väl alltid snacka lite E28 antar jag..... rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
rodge: Har bilder på min bil på forumet Länk under våra bilar. Rent kosmetiskt så har det inte hänt så mycket med bilen sen du såg den sist. Givetvis får vi köra en liten sammankomst och snacka lite e28. Helgen ser väl lite bokad ut antar jag :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Nä nu är det dags för en liten sammankomst och snacka lite BMW. Vi är ju några stycken på denna sidan om stan. Hur många skulle kunna tänka sig parkeringen i Gustavsbergs Centrum Söndagen 26/6 nångång på eftermiddagen? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Skulle vara kul...men jag vet inte om jag hinner tillbaka..Skall fira Midsommar i Mora ... | |
|
Jesper: Det låter intressant //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Det kan vara trevligt. Mvh Kim |
|
|
Jesper: Boka upp en tid så kör vi! //rodge BmwCS #5251 |
|
|
kim750: då vill jag se alpina:n! Jasmin: vilken som! Jesper: M535:an! //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Jag tänkte annars ta tjejens Kia Pride ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Då skjuter jag mej..... //rodge BmwCS #5251 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.