|
Sida 16 av 34
|
|
|---|---|
Ragemannen |
Jag kan det var länge sen så nu kryper det i skinnet. |
Ragemannen |
hm känns soom det var något den 9:e nu när jag tänker efter får kolla med tanten ikväll, återkommer med ett till inlägg lite senare :) |
|
Jag kan förmodligen dyka upp, Trevligt att träffa några andra för första gången.. Var o när? Maila om ni inte vill lägga ut det öppet. anders[at]onealyze.se (sätter [at] istället för @ //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
Ragemannen |
Vi kommer träffas som vanligt i Gustavsbergs Hamn på parkeringen kl 19:00 utanför Polisen :) som alltid. |
|
Jag är åtminstone på plats imorrn kl 19. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Vi kommer! | |
|
Kamrater, jag har andra åtaganden i kväll men passar på att önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. (med BMW, så klart Ha så trevligt i kväll Bosse Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
En av mina fram fjädrar har gått av... Tror det blir klurigt för mig att ta mig dit om jag inte möjligtvis kan åka med Stephan? Annars får ni ha en trevlig kväll! DANNE Min bil: Länk |
|
|
*NULLA! Den där J*vla skitservern gick ner. Next time.. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Tack! för ytterligare en väldigt trevlig träff, lika roligt varje gång. Efter gårdagen har jag nu bestämt mig för att inte bjuda mer på Alpinan i Tyskland utan inriktar mig på en M5 som finns i Västerås som jag förövrigt provkörde i dag. Säljaren verkar seriös och bilen var i bra skick, det enda jag noterade var att kopplingen tog lågt, nära durken. Undrar om någon av er vet om det bara är en inställningsfråga eller om byte krävs. Kopplingen slirade definitivt inte. Mvh Lennart |
|
|
Om kopplingen tar "direkt", alltså med en minimal rörelse uppåt, så är kopplingen "på väg" Kan också jämföras med hur långt ner pedalen måste gå för att frikoppla. Hälsningar Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Om man får trycka pedalen långt ner för att det ska frikopplas så kan det vara luft i systemet. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Informella träffar.. Låter riktigt kul! Brukar ni fika och utbyta erfarenheter. Kan en glad amatör med en vanlig touring platsa om man får tid över en fredagkväll? Ha en fin.. T |
|
Ragemannen |
självklart ju fler bilar ju bättre och fler trevliga människor är alltid uppskattat. |
|
T; Du kommer att passa alldeles utmärkt, och lånar jag min fars 530iA Individual Sedan-01, så blir det extra roligt;) i Carbonsvart dock, säg inte att din är tillverkad jan-01? För då är det nästan skrämmande;) Mvh Stephan |
|
|
Det låter bra, skall hålla utkik i den här länken så att jag kan komma på träff. Flyttade från Nacka och Värmdö för rätt länge sen men jag hittar nog.. Ser fram emot en trevlig fika! Stephan: Nix, min är tillverkad slutet december om jag inte minns fel.. Ha en fin.. T |
|
|
Då får man grattulera "Den gamle" till M5 Touringen. Såg riktigt fin ut!! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Grattis! Får man en liten åktur vid nästa träff tro? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Självklart Danne får du provköra min M5:a. Har haft den några dagar nu, allt verkar bra med den, lite nostalgivarning! Du hade rätt Jesper det var bara att lufta kopplingen. Ser fram mot nästa träff i goda vänners lag. Mvh Lennart PS: Funderar på att ändra nicket till "Den Evigt Unge" efter det senaste köpet. ;-) |
|
|
Grattis till nyförvärvet. Dock, "Den EVigt Unge" tror jag att jag abonnerear på. Så Du får bli min efterträdare. Men, det dröjer ett tag, hoppas jag. I annat fall fär Du, med den varmaste av händer, ta över signaturen. Varför jag skriver så är därför att Björn Atterberg "lämnade över" den signaturen till mig. Skit samma, det viktiga är att vi har trevligt och jag passar på att önska alla BMW-kamrater en God Jul och ett Gott Nytt År Med BMW, så klart Bosse J Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.