|
Sida 14 av 34
|
|
|---|---|
Ragemannen |
:D ja varför inte, grymt |
|
Vad sägs om en träff någongång under nästa vecka? Torsdag eller fredag? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag e med på Fredag... DANNE Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
jag är med på fredag |
Ragemannen |
Damit fredag har skitit sig för mig tanten skall på julfest med sitt föetag så jag blir hemma med mina två knattar, kan vi ta det på torsdag i stället? har monterat på projektor lampor på min bil med demon eyes |
|
Kan inte heller på fredag har jag fått reda på nu. Torsdag passar bättre. Ragemannen: Vad är skillnaden mellan Angel eyes och demon eyes? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Torsdag låter bra //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
Det får ni se på Torsdag :) |
|
Jag kanske kan Torsdag men det märker ni. /Ian |
|
|
Typiskt, torsdag är enda kvällen den här veckan som jag och frugan INTE kan. Det hade varit kul med en träff, det var ju ett tag sedan sist. (Ni skulle inte kunna tänka er onsdag kväll istället...?) Ni får ha det så trevligt och så ses vi förhoppningsvis nästa gång! /Lennart |
|
Ragemannen |
onsdag och torsdag funkar för mig kan fler på onsdag så Lennart och hans fru kan vara med? |
|
Ska till Västerås imorrn, men jag är nog hemma innan 19. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Blir det ikväll? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vet inte riktigt - men vi bor ju så nära så vi tar en sväng förbi vid 19-tiden. Förmodligen äter vi en bit där. /Lennart |
|
|
Var brukar ni ses? Om jag är kvar på jobbet tills tiden är inne kunde det vara kul att titta förbi. /Fredrik |
|
|
Vi brukar vara nere i Gustavsbergs hamn. Vid fiket bredvid affären för att vara exakt. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Nere i hamnen i Gustavsberg - parkeringen utanför ICA. Vi brukar äta eller fika vid cafét som ligger i samma byggnad som polisstationen. /Lennart |
|
|
Hi hi... båda två samtidigt. /Fredrik |
|
|
Jag kommer till 19 åtminstone så får vi se hur många vi blir. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Ha det så trevligt i kväll //rodge BmwCS #5251 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.