|
Sida 12 av 34
|
|
|---|---|
Ragemannen |
CycoreFredde, grymt fin bil skall absolut dit och komma och prata sönder er på mässan. |
|
Jonas har du tryckt in alla prylar i bilen nu då? /Ian |
|
Ragemannen |
Har fått på njurar och dvd spelare och lcd skärm samt en 12" bas. Lysena från stylabilen verkar dra ut på tiden lite tyvärr och inredningen gick åt pipan :( men skam den som ger sig man skall ju ha något att göra i vinter också. Satt i dag i Elvis på BRL´s Van sprängfylld med högtalare och mina trumhinnor är nog minst 4 gånger större nu :D vilket jäkla drag. |
|
Tack för det Ragemannen och tack för inbjudan! Skall få digital TV:n inkoppad imorgon kväll, men hoppas jag hinner till Gustafsberg också! Det är väl följande som gäller: Plattan i mattan! |
|
Ragemannen |
Vilka kommer till kvällens träff 19:00 i Gurra? Jag min pärla kommer :) |
|
Ja kommer! Hur har det gått med chippningen btw? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
den har inte hunnit bli av ännu har haft bilen inne på brl för ny kabeldragning i bilen så allt går på lågnivå samt in med en ny stereo och en ipod adapter. Men lite nytt är gjort :) kvar återstår shippning och avgas system samt nya strålkastare men man skall ju ha något att göra i vinter också. |
|
Kan tyvärr inte ikväll. Hoppas på nästa träff! Skulle vara himla kul att träffa fler BMW-nördar. Jens |
|
|
Jag kommer med manual och allt. ;) Stephan 735i kommer me... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Blir det någon mer träff snart? //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
ja absolut tänkte bara se till och få hem mina nya lysen från stylabilen.se om dom behagar skicka mig dom någon gång. Vi kanske skall sikta på en träff torsdag nästa vecka. |
|
Fredagar har varit så najs tycker jag. Helt avkopplat från dags stressen. DANNE Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
ja fredag är ju klart skönare skall bara kolla så jag inte jobbar då |
|
På fredag är jag mé //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Beror på hur jag jobbar, men troligtvis så e jag med. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Då säger vi fredag typ vid 17 då jag antar att de flesta slutar tidigare eller?. Finns det något annat alternativ på mötesplats kanske mer centralt? //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Fredag borde funka för mig! Min bil är inne på lackkonservering m.m denna vecka. MVH Minken Plattan i mattan! |
|
|
Silverminken: hoppas du tar med dig 535:an. Danne: Säg till brorsan att komma så man får se 540:n. //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Jepp, den kommer bara den blir klar i tid, vilket den borde bli..! Sedan skall jag byta kylarvätska också (2:a gången) men det skall jag väl hinna med! Rodge: Har du någon aning om man kan sätta på 195/60 15 som vinterdäck på en 535:a. Orkar de bära upp bilen tro? MVH Minken Plattan i mattan! |
|
|
Borde väl inte vara ngt problem med det eller, tror jag hade det på min 540... //rodge BmwCS #5251 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.