|
Sida 11 av 34
|
|
|---|---|
|
Har trådskaparen varit med på någon träff ännu? //Player |
|
Ragemannen |
ja vi kör på under vintern med inga problem för mig min bil går som ett lok då med :D |
Ragemannen |
jag har en surprise till er på nästa träff om 2 veckor :D |
|
Åh fasen, missade jag träffen.... Kommer nästa gång, Stephan735 lever igen... //rodge BmwCS #5251 |
|
Ragemannen |
attans Gurra har blivit hett, Välkommen till Sveriges häftigaste motorevenemang! Street Cars Fest 28-30 oktober på Gustavsbergsmässan i Stockholm Länk jag skall absolut dit :D |
Ragemannen |
Danne, den blir kanon men riktigt bra först vid nästa träff då man har en manual att leka med så man har koll på läget :) |
|
Player: Nej. Trådskaparen har inte varit med ännu. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
Då var det dags igen äntligen den 21:a Oktober 19:00 i Gustavsbergs hamn. Det vore skoj om så många som möjligt dök upp med sina bilar då det med stor sannolikhet blir sista innan snön och flertalet av er ställer in finbilarna. Så boka in denna kväll i kalendern. Väl mött, Jonas |
|
inte denna vecka? ok. 21 är in bokat. Jonas, har du fått på dina prylar än då? /Ian |
|
|
Bokad! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
ja jag har fått en massa roliga prylar en av dom sätts in först den 20:e så därav träff den 21:a hehe |
|
baslåda??? DANNE Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
baslåda, m5 njurar, nya framlyktor, ny stereo och med lite tur en komplett läder inredning :D |
|
Varför inte köpa ny bil?? ;) DANNE Min bil: Länk |
|
|
Kamrater, tyvärr är jag bortrest den närmaste tiden. Åter den 24. Ha det så trevligt. Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
Ragemannen |
Danne: Inte lika skoj med ny bil, blir nog en till något äldre sen typ 540 eller 740 men som sagt framåt i tiden när min bruksbil är helt klar. |
|
Hallå! I vår monter kommer vi ha en av Sveriges mest moddade M3E46:or! Den får ni inte missa! Länk Är ni dessutom medlemmar på zatzy.com så slipper du en tredjedel av entrépriset! Länk Mvh Fredde - zatzy.com Ni får ta bort det här om ni tycker det är reklam, men jag vill mest informera så det kommer mycket folk till mässan!! |
|
|
Bor i Gustavsberg och har så sent som idag gått ner mig i BMW-träsket igen. Denna gång med en 330 Touring. Skulle vara kul att hänga på nästa gång ni ska ses i hamnen! Jens |
|
|
Ragemannen: Hej, ramlade in på detta forum nyss. Såg att du var kanonnöjd med omlackeringen. Kan man fråga vart du var nånstans samt vad det kostade? Skulle vara kul att hänga med på era träffar! Bor själv i Haninge :) Plattan i mattan! |
|
Ragemannen |
Hejsan alla nya, ruskigt skoj med fler intresserade, nästa träff kommer vi ha nu på fredag 19:00 nere i Gustavsbergs Hamn med fika eller käk på resturangen i anslutning. MrMarsupilami: Kom gärna ner det vore trevligt och få dräggla lite på en 330 :) Silverminken: Skicka mig ett mail så skall du få alla fakta du behöver och kom gärna förbi på fredag om du inte har något vettigare för dig. /Ragemannen (Jonas) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.