|
|
|
|---|---|
jörgen_81 |
Står d när jag startar har inte stavat d rätt men rycklitch nåt sånt tacksam för svar J_81 |
|
Baklyse eller nummerplåtsbelysning.. kommer inte riktigt ihåg men nåt utav dom är det.... Men varför inte ändra språk till engelska istället... Mvh Chrille |
|
| Rücklicht. Det betyder baklyse. | |
|
Tyska är defaultspråk, och också det som visas i svensksålda bilar. Om man vill byta till engelska eller något annat språk, följ instruktionerna nedan: Stäng av alla strömförbrukare, stäng dörrarna. Slå på radioläge och håll check-control knappen inne (den högra i instrumentpanelen) tills nytt språk visas. Släpp och håll in för att välja ett annat språk. Det finns 8 att välja på. imse |
|
|
Rucklicht är baklyset //norda |
|
| Testade att ändra språk på min 96:a. Det gick inte. Går det på en E 39:a? | |
|
Tror man måste inte på verkstad så de ställer om datorn på en e39. Kan inte göra det själv som jag fattat det. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
På e-39an men stora färddatorn är det bara att gå in i menyn och ändra språk då ändras även rösten på Helga som pratar vägar med dig.:) |
|
|
Ok..my misstake sorry.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.