|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som har något bra tips på medel till skinnklädseln i bilen? Jag har idag turtles vilket funkar ok MEN jag undrar om det finns något som framhöver doften av läder och inte blir så blankt? Finns det något bättre än läderdoft i en bil? Tacksam om det är något man kan få tag på i handeln tex BMW, autoexperten, mekonomen eller liknande då jag tänkte smörja skinnet i morgon. Mvh John | |
|
Jag använder BMWs egna produkter, resultatet blir bra och skinnet blir inte lika blankt som vid användande av just Turtles variant. Sen vet jag iofs inte riktigt om det framhäver läderdoften... Tror jag betalade 120 kr eller något i den stilen så det är ju inte så kostsamt att prova. Erik |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
BMWs produkter är väldigt bra, läderdoft vet jag inte om det finns på burk :)) Har du vädrat bort din med taket nere ?? Jag känner den varje gång jag öppnar dörren :)) Jag har bara behandlat förarstolen då de andra sätena är i princip oanvända ///MVH Hasso Länk |
|
Nja cabben har jag bara halvskinn i. Detta är en "ny" pärla jag köpt som knappt är använd på dryga 2 år. Jättefin i skinnet men jag saknar doften + att det är ju nyttigt att ge det en omgång då och då. Ok skall besöka BMW idag. mvh John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.