|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk 6serien Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk ------ Länk | |
|
Jag tycker att båda bilarna är mkt snyggare i orginalutförande med ett par stora orginalfälgar typ 19 tum. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Håller med Fredrik, sexan var väl okej men jag tycker frontspoilern va hemsk. Sjuan gillade jag inte alls, men jag brukar föredra original-stuket så det är kanske inte så konstigt. | |
|
Alpina har slagit klorna i e-65an :Länk Länk Länk ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Alpina B7an är klart fetast av alla e65or! BMW CS #5139 |
|
|
Ujujuj...Schnitzers prylar passar verkligen inte på E63/E65 :-( Jag tror det är så att dessa bilar redan som original är så "vågat" designade att det är väldigt lätt att gå över gränsen mellan vågat(snyggt) och vulgärt (fult). Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Jag tyckte att 7:an blev riktig läcker, särskild bakifrån. E63:an går det och diskutera om man ersätter front-spoilern med en original. ------ Länk |
|
|
ser ju överlag ut som pokemon, blä.. Håller med Andersson CSi, original med feta fälgar och däck är grymmast.. Zaharald |
|
| oj :( fy sjutton. Nej spar lite stålar och köp originalet. Eller ännu bättre, spara lite till och köp en M6a ;) | |
|
Kan bara konstatera att Alpina (som vanligt) gör de snyggaste BMW-bilarna som jag vet i.a.f. Håller med om att Schnitzers bilar är väl vulgära. Nysse |
|
|
Om man tittar på profilbilden av 6-serien och tar bort ankstjärten så ser den ut som senaste Porsche 911 fast något halvnummer större. /Rickard |
|
|
Jag tycker 6:an är snyggare än 911:an. ------ Länk Länk |
|
|
På tal om 6an (länken till M6:an som nån gjorde Länk måste jag säga att jag tycker AC Schnitzern ser brutalare ut. ------ Länk Länk |
|
| länken fungerar inte | |
|
Länk :) ------ Länk Länk |
|
patrick0209 |
båda var lika snygga tycker jag snyggare än i original utförande |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.