|
|
|
|---|---|
|
Hej Nu har jag kommit fram till att jag måste köpa mig en M3 E30 och fixa lite med. Det är ju den grymmaste bilen som finns! :-D Några frågor. Är det idé att importera? Har kollat lite på nätet och utbudet verkar inte stort i tyskland osv. Priserna verkar inte heller skilja, är detta en riktig uppfattning? Svaga punkter på M3 E30 förutom rost i hjulhus och vid framruta som jag läst om? Mvh Per... | |
|
inte så lätt att hitta en svensksåld M3 E30 =) Som är tillsalu, Köp efter sommaren så kanske priserna har gått ner litegrann Mvh |
|
|
Jag har ingen panik med att köpa så det går ju bra att vänta till hösten, det brukar ju bli lite bättre förhandlingsläge då också! /P |
|
|
Ett litet tips är ju att kolla i Tysklands grannland Schweiz.... Lite struligare med importen p.g.a. att d inte är ett EU land men jag kan lova att skicket på bilarna där nere är ganska bra.... Typ salt finns knappt = ingen rost. Åtminstone i storstäderna finns d inga grusvägar + att dubbdäck är förbjudna = inga stenskott.... Sen brukar även schweiziska bilar ha gått förhållandevis kort.... Kolla för skoj skull.... |
|
|
Jag förstår när suget blir för stort. Sålde själv en macaublå M3 för ca 5 år sedan. Ångrade mig samma dag. Har nu fått återfall och köpt en likadan också denna är en -88. Fast detta är en Europa Meister som gjordes i 148 ex endast. Nu känns det bra igen, den kräver en del jobb men jag är nöjd. Man får se det färdiga resultatet. Får du chansen så köp en, det finns ingen ånger. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.