|
|
|
|---|---|
|
Hej! Går i köptankar och har fastnat för m5:orna... Har aldrig själv kört en (hitills) så därför frågar jag er som har kört båda dessa bilar.. Hur är väghållningen på en m5:a ? Hur lekfull och körglad är en m5:a ? .. om man jämför med 325:an... Tack på förhand.. | |
|
konstig jämnförning?... m5an är nog vassare i alla avseenden.. men hur man kan jämnföra e30 325 emd en m5a fattar jag inte, bilarna spelar inte i samma division.. är 2 helt skilda plånböcker och användnings områden. /mvh jocke |
|
| Tja, beror nog lite på vad du ska använda dem till. Vad ska du ha bilen till? Sladda runt korvkiosken? Åka långresor i? Köra bana? | |
| körglädjen och väghållningen kan man väll jämföra? | |
|
2.5liters sexa på 170hk vs. 3.8liters (toktrimmad) sexa på 340hk. Gissa vem som har mest körglädje? Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Hm visst, men antal hästar går inte alltid hand i hand med körglädje, eller hur? Jag vet lastbilar på 1200HK som inte är hälften så roliga som 10hk gocartar.... |
|
|
En M5 E34 har körgläjde och lysande vägegenskaper. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| okej tack...=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.