|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har fått tag på ett ljudklipp som låter najs. Någon som vet vad det kan vara för bil? Länk Mvh Tobias | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Kollar man de bilder han har så är det en alpina av ngt slag och en cab av ngt slag. Kan vara ngn av dem kanske? Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Hehe... de va ju mina bilder =) Ja la ju bara upp ljudfilen på min egen server... Mvh Tobias |
|
|
Kan de inte vara en vanlig M3 me sportsystem? men de är nästan lite svårt å höra om de är sexa lr inte... |
|
|
Tycker oxå att det låter som ett sportsystem. Men finns det nått som säger att det måste vara en bmw? mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
| Det låter som en gammal ascona med sportsystem enligt mig. Definitivt ingen 6:a... | |
|
Nej de låter inte alls sexcylindrigt. De låter absolut 4 cyl, ganska potent dock. Håller med om att bilen har sportsystem. Min gissning får bli 2.0 liters 4a med minst 150 hk :) Tobias: Vet du sanningen? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
skulle tro på en Honda Civic ;) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Upps. He-HE där ser man. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Wendtan: Klart ja vet sanningen :) Mvh Tobias |
|
|
Kanske M3 US spec. by Dinan ;) ///Foppa |
|
|
BINGO!!=) Jag stod för ljudupptagningen och blev rökskadad på köpet... Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Humm, de måste varit kompressorn som förvillade mig, för de låter Verkligen inte 6 cyl... Har den dinans sportauspuff med? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det hördes att det var en 6:a i alla fall. Jag hade nog gissat på en M50B25 med sportavgass. Det lät som det när den gick på startmotorn. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
wendtan: Stämmer att den har Dinans Free Flow Exhaust också =) Mvh Tobias |
|
|
Tobias, vill du inte skjutsa mig till Japmeet imorgon, nu när du också har friska fläktar under huven? PS; Varför är inte du frilansare inom Autopower? Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
|
Kände igen ljudet från min 325i... startljudet... Men de lät lite tunnt för att vara M3 med sportauspuff ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.