AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.111

fråga ang spridare

Sida 2 av 2
Al
119
Al*
325(320) -91 Turbo
om du menade mig så vet jag inte faktiskt .. alla grejjer är anpassade för mitt kommande motorbyte i vinter.. ska i med en fräsch m50b25 då o-ringad och svarvade kolvar vilket jag inte hinner med i sommar. Tar nog mycket tid ändå.

Själv då?
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Tja igen tycker de e konstigt att SK säljer ett "komplett" kit som kanske kan ge 320 hk....utan spridare,,,,tycker f.ö rätt bra om SK har ju köpt min stållamellpackning där som verkar hålla iofs inte laddat mer än 0,9-1,0 ännu.....har haft div olje läckage men inget som beror på packningen....

/Robban
Länk
Al
119
Al*
325(320) -91 Turbo
robban ..om man ska upp i dom där 320 hästarna med SK´s kit, borde man inte även behöva en linjär bränsletrycksregulator för att kompensera upp motrycket från insuget för spridarna.. eller?! :) blir lite dyrare än det redan dyra utgångspriset då.

Dom lovar juh iof inte 320 hk men det kan juh misstolkas.

föressten robban grymt fint bygge du har! :)
Be
101
Beemer-Nissen
520i M Touring E34
liten fråga bara.. passar 323 -86 spridare till min 320 -88:a??
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
jo du lär ha upp trycket...speciellt när laddet kommer då vill du inte få slut på soppan....fast dom kostar ju inte många kronor i samanhanget vet dock inte va SK tar för ett sånt här kit....men en sån borde dom ju kunnat stoppa ner tycker man.....kanske kan få 320 hk ...vet inte va de för agg , ic osv.....tack AL...

/Robban
Länk
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
nje det gör dom inte, men det är väll olika från bil till bil. jag har faktiskt ingen aning vars det stannar, och ja, om du har för små spridare behöver du väll en bränslereg 2-1 ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.