AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
818

Trött på folk som inte tar bort sina annonser!

Do
7
Douglas.E
320i 87 med S50 motor
Vad trött man blir på folk som inte tar bort sin annons efter dom har sålt sin bil.
Jag satt och ringde runt lite i dag på några bilar som kunde vara intressanta, och alla 5 som jag ringde på i dag var sålda! Ska det vara så svårt att ta bort sin annons efter det man har sålt??

Så snälla ta bort era annonser efter er så slipper man bli så ireterad på er när man ringer upp er!!

Söker billig BMW
Helga
Skulle vara jobbigt också tycker jag att svara "den är såld" när det ringer en spekulant.

Helga
För att inte tala om den obligatoriska följdfrågan: Vad fick du för den...?

FP
En till som ringde på en E30 som fanns på autopower tänkte aa den kanske vore något för mig. Ringde runt till experten(Asken) och fick lite info vad man ska tänka på. I och för sig så låg bilen typ 50mil från Stockholm men Kalle H eller Matihas W bor inte så långt i från så dom kanske man skulle åka och testa bilen.

Ringer upp person X på mobilen och presenterar mig artigt och får svar att: Ojda jag har inte hunnit ta bort annonsen*******

Varför tar man inte bort annonsen när bilen är såld?

Är man så kär i bilen att man inte vill ta bort bilderna?

Har man inga kompisar som ringer på mobilen?

Jag menar hur svårt kan det vara att ta bort en annons kan högst ta 5min.

/Tack för ordet
När jag skulle sälja min bil lade jag ut annonser på en massa olika ställen. Sen blev jag kontaktad av tidningen/internetsajten som frågade om jag var intresserad att mot en viss avgift även få min annons publicerad på några andra ställen. Jag tackade ja till alla såna erbjudande (ja jag ville bli av med bilen...) vilket resulterade i att jag knappt kände till hälften av alla ställen min annons fanns på. När man gör som jag är det knappast konstigt om en del annonser är kvar.
Men visst, ska man va ordentlig så skriver man väl upp alla ställen man har annons på. Det kommer jag då att göra fortsättningsvis.
tvåtakt
Jag har rakt motsatt problem... När det länkas till någon annons i forumet typ, "kolla vilken jävla ful spoiler" eller så, ja då är annonsen redan borta! Mycket frustrerande!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.