|
|
|
|---|---|
|
hejsan Jag har alltid undrat vad det där lilla saken som liknar en microfon eller mini högtalare Vänstra bilder bredvid temp skruven till vänster: Länk Tack på förhand ..//zacka Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i | |
|
Sensor för kupétemperatur. /Johan -Hellre en rak fyra än en sned sexa- |
|
| Har jag åxå undrat över.... Men vad har den för funktion när man inte har klima, bara AC? | |
|
Den sitter såvitt jag vet på alla E30´s. Tror någon på forumet hade kollat bakom den på sin bil för några år sedan och sett att det bara var ett tomt hål. Mvh Carl. |
|
|
det var nog smidigast att montera på alla i fabriken ovavsett om det finns ac i bilen eller inte tror jag iaf. |
|
| Det som ser ut som en mikrofon är en termostat till en elektronisk värme reglering som sitter på vissa bilar.Jag har en på min 325i-90 | |
|
Okej och den styr vad isåfall ? För jag har varken AC eller klima det är en bmw 320 84a Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
Den reglerar värmen,man kan ställa in den på olika temperaturer, vredet jag har är graderat i olika temperaturer |
|
| Enbart värmen | |
|
Så det liknar en mekanisk klima :-D ..//zacka Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.