|
|
|
|---|---|
|
hej är det någon som har nån kolv liggande till s50b30 & s50b32 som man skulle kunna få kika lite på?? mvh johan bilen: Länk | |
|
ok nån som har lite mått på dom istället? bilen: Länk |
|
|
Vad vill du ha för mått? Jag har dom ligger nerpackade långt ner i en låda som står på vinden..... Men är det så att du vill kolla själv på dom så får du komma hit. Annars så tippar jag på att både Rafko och Jesper Wång har kolvar ligger mer tillgängliga, och kan mäta på dom direkt bara dom orkar... ;) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
nja d e väl inte så noga att ja behövde kolla på dom, mest kul att se hur kolvtopparna ser ut. men ja skulle vilja veta komphöjden på kolvarna och tjocklek på kolvtoppen. diametern ska väl vara 86mm på bägge om jag inte har fel? får se om nån pallar å mäta=) bilen: Länk |
|
|
någon?? bilen: Länk |
|
|
Hej, kan ta foto på kolvarna i garaget om du vill?? Eller tar jag med dem hem idag efter mekandet och måttar lite åt dig |
|
|
faan va schysst=) vore kanon om du kunde ta ett foto så man ser kolvtopparna å ta lite mått, tack på förhand //johan bilen: Länk |
|
|
kom igen nu lotec öka;) bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.