|
|
|
|---|---|
| Letar vilt efter ett Ac Schnitzer system till min 328a. Jag hade ett sådant på min 325 tidigare och blev dö förälskad i ljudet! På 328an jag har nu sitter orginalburken kvar och den låter ju som bekant nästan ingenting (vill ju höra sången på sexan). Jag tänkte liksom under tiden jag letar efter ett beggat AC Schnitzer system hänga på ett Simons "DTM" system för att få ett lite mer njutbart ljud. Nu frågar jag er som har ett sådant, om det är värt pengarna, bra passform och så klart ljudet? | |
|
jag personligen tycker det funkar bra. --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
jag personligen tycker att alla simons jag haft på diverse bilar och andra ja lyssnat på har låtit burkigt sen har inte livslängden vart den bästa heller.. men d e ju bara mina erfarenheter, dom e ju billiga iaf=) bilen: Länk |
|
| Jo, de är ju billiga och man får ju oftast vad man betalar för. Det verkar vara ett bra substitut så länge iallafall. | |
|
Ett tips är att köpa simons satsen utan slut burken sen ersätter du den med en appel racing dämpare från t ex Turbocenter eller Hansenracing mycket manligare ljud samt bättre kvalite o billiga Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.