|
|
|
|---|---|
Robert V |
Hej ... nu har jag sökt genom forumet ...funnit en del bussningssvar och hittat frågor. Det är ganska klart att det finns flera kvaliter/typer av bussningar till en o samma bil att välja emellan. Dels att man väljer en bussning från en tyngre bil tex. till E34 kan man använda sig av BMW750 bussningar (de ska passa till rätt mycket enl. foruminlägg) Men det ska finnas olika hos bmw eller hos andra reservdelshandlare. ? Har även läst att tex. Alpina sätter in hårdare/uppgraderade bussningar i deras värstingar ... man blir nyfiken ... Sen har man sett en glimt av nylon bussningar ... (på websidor) men inget mer än att de finns. Nu när jag står inför byte av just bussningar så skulle jag vilja ha tips & åsikter om vilka bussningar är bäst för prestanda. Jag är inte ute efter låga priser först o främst ! men det gör inget om det inte kostar mycket när allt annat gör det. Jag har en E24 M635CSi ifall direkta artiklar & tips dyker upp på "vägen" ... ha det & tack på förhand ! |
|
Powerflex bussningar ska ju vara bland det bästa vad jag förstått. Vet inte om det finns till din bil men hör med ÅF: Länk Finns även en lista på deras sida men jag tror inte alla bussningar är med på den listan..?.. Lycka till! |
|
Robert V |
Pelle: jag försökte kolla detta med dem men efter nån mail så det enda jag fick ifrån de var: "ja vi säljer bussningar. det kanske passar din bil men jag vet inte" ...hmm ... lite mystiskt om inte de vet. Synd ... Finns det inga andra ? det måste finnas fler antar jag ... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.