|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Min lokala BMW handlare i Norrköping påstår att dom inte finns att få tag i på svenska. Hur gjorde dom med dom svensksålda bilarna då? Ingen som har en liggandes till salu eller kan tänkas att kopiera upp en för en slant? Mvh Andreas | |
|
Från årsmodell 93 och framåt går det att köpa på BMW, har jag för mig. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hur mycket kan det skilja i boken mellan -91 & -93? Mvh |
|
|
De svensksålda bilarna hade en bok på svenska, men de har blivit slutsålda sedan länge. Om det finns från -93 vet jag inte men den boken blir ju inte riktigt rätt. Kolla på skroten, om de demonterat nån svensksåld M5 3,6? - M5 E34 Limousine register - |
|
|
HEJ.. M5-POWER. Har en svenksåld m5 1990 3.6 men svenskinsruktionsbok (orginal) om de äe intresant? |
|
|
M5POWER För att kopiera ska de va. |
|
|
525i 93: Vill ha också en kopia.... min instruktionsbok är på tyska... mejla mig !!!!!! M.V.H MAuricio |
|
|
M5-power@ jag tror (!) att det är skit-snack som vanligt från dein BMW-'stealer'. Instruktionsboken till 3.8 Li M5 är även den slutslåld MEN om man beställer en sådan så får man en mycket snygg 'replica som görs av 'Mobile Tradition. Den kostar -bara- ca. Kr 150. Det skulle förvåna mig mycket om det inte fanns en sådan till 3.6 Li M5 också. Lista ut -reservdels-numret- och beställ den !! M5touring register |
|
|
Tack för ditt svar m5toureg ska kolla upp det genast! Mvh |
|
|
dessvärre verkar den bara finnas på tyska, engelska + franska, gjorde BMW Sverige en egen kanske ????? den som har en -svensk- version kan väl ge dig -reservdels-numret- som bör finnas på baksidan - M5touring register |
|
|
Ja det skulle vara klockrent! Nån som har en svensk som kan kolla reservdelsnumret please?? Mvh |
|
| Hej.... Gubbar ska kolla reservdelsnumret till er när jag är åter från semestern har inte tillgång till boken nu. Är tillbaka vecka 31. | |
|
Jag har en svensk till min. Det är en 3,6-1990 Artnr 01 45 9 782 055 |
|
|
Tackar! :) |
|
|
M5-power@ jag kan inte finna denna på min -ETK- MEN det är bara att beställa - om DIN lokala 'stealer' inte vill, ring till BMW Group i Malmö och beställ den där direkt - M5touring register |
|
|
m5toureg: Ska göra det på måndag! :) Tack för tipset! Mvh A |
|
BmwMutte |
Hej! Jag behöver oxå en upplaga på svenska om det går för sej? =) har en -89:a mvh/M |
|
BmwMutte: Tjena killen! Har du bytt motor i din kärra?? 3,8-89??? Mvh A |
|
BmwMutte |
M5-Power: special...=) |
BmwMutte |
var det alltså ingen som hade? |
|
Raggarn har! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.