|
|
|
|---|---|
|
Finns det något intresse för det för er som kommer att åka från stockholm? Förslag är att vi träffas ca. 16:00 vid Statoil (E4n söder) i Kungenskurva för tankning innan vi åker ner till Eskilstuna. Beräknas att vara framme ca. 17:00-17:30 nere vid M-Bilar. Ny bild 10 Juni- Länk | |
Mr Hamann |
Ja, förra året var ni ju några skapliga pjäser som dök upp och det gick visst inte sakta på motorvägen heller!!! ;) // Mr Hamann |
|
var inte E-tuna träffen 24:e? fast det kanske inte är samma träff? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Den 12:e enligt BMWCS. Länk |
|
|
Den 12:e är det Bmw CS träff som även var förra året. Den 24:e är en annan träff. Är det verkligen ingen från Sthlm som ska ner?? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
Mr Hamann |
Precis, den 12:e är det BMWCS som anordnar och den 24:e är det en JÄTTETRÄFF med en massa utställningsbilar från bl.a. Elmia. Läs mer om den träffen i Eskilstuna här under BMW-träffar och sammankomster. // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Soki: Hör med ThaMaztr och gänget om de inte ska komma. Z3 c 4 Ever: Ska inte du komma? Riktigt bra träff förra året med en massa läckra Beemers! // Mr Hamann |
|
Mr Hamann: Verkar vara lite dött allmänt med träffar i år. Speciellt här i sthlm.=// Trisst, speciellt när man längtat efter E-tuna träffen ändå sedan förra året då vi vart en 30-40 bilar om jag inte minns fel. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
Mr Hamann |
OKI, synd! Stämmer att det var minst så många då. Lär nog bli fler i år har jag på känn, i alla fall härifrån. // Mr Hamann |
| Jag och sambon kommer upp från Nyköping, så vi åker egen karavan :) | |
|
Kommer till Statoil Kungens Kurva... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Aha så det är träff idag. Jag som jobbar nere i sthlm den här veckan... kanske man skulle försöka låna en bil för 'provkörning' över kvällen o haka på... Har ju tyvärr inte min bil med mig här. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Vädret är ju inte så kul idag tyvärr...sedan räknade jag inte med att nån skulle komma alls eftersom den dåliga responsen. Men...hur många exakt blir det från Sthlm? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
| just nu är det lite sol i etuna :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.