|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har en originaltelfon i en E39 -99. Telefonen fungerar utmärkt men den stänger inte av sig när jag slår av tändningen. Jag kan stänga av den manuellt med lurens avstängningsknapp och den startart själv igen när jag slår på tändningen. Sitter det något relä någonstans som styr detta? andra idéer? Mvh Janne | |
|
Du kan i telefonens meny bestämma när den ska stängas av, direkt när tändningen slås av eller med en viss fördröjning. Kommer tyvärr inte ihåg i vilken meny, men ska kolla upp det när jag kommer hem, om ingen annan hinner svara. Länk |
|
|
Ok, tack - jag hittade timern. Har letat efter en sådan funktion under "telefoninställningar" men ligger enligt mitt tycke felaktigt under "telefon tillbehör". Det är fortfarande dock något mystiskt; sätter jag timern till 0 stänger den av sig när jag vrider av nyckeln men ibland (givetvis) slår den på sig igen efter typ en halv sekund. Det går att komma runt det genom att sätta timern till 1 då den alltså stängs av efter 1 minut. Någon som vet varför den ibland slår av och omedelbart på igen om man har 0? Om inte, så kan jag leva med 1 minuts fördröjning... ///Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.