|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
TCG, Bäckis bil kanske inte är lika mycket ståhej kring som Suprorna att det blir 6 uppslag om den. Den går dock låga tior. Det har jag själv sett. Jag poserar för övrigt i samma tidning som Suprorna... |
|
| bilsport är ju en ganska kul tidning egentligen men det är kul att häva ur sig lite ovett ibland | |
328 nos |
Min bil går iallafall grymt bra med gas ca:330 hk och en JÄVLA massa vrid. Och snart torkar det upp på vägarna... |
|
Nej då,inget ont om Bilsport.Gunnar Ljungstedt har för flera månader sedan gjort ett reportage som jag godkänt för publicering,så det kommer när som helst.Men jag tror bara att det blev fem sidor.10.08 är inget snack,utan rena fakta som kan backas upp av minst 5000 vittnen,tidkort och videofilm från Stockholm open i år.Sen kan du tro vad du vill,för jag håller mig bara till fakta. Tarv |
|
| Publicerat ännu? Vilket nummer? SCanna och lägg ut på nätet? :) | |
|
Fyra eller fem nummer sedan nu.Har ingen lust att krångla.Leta upp nån du känner som prenumererar och läs det om du är intresserad. Länk |
|
|
Bäckis< Jag får ursäkta min okunskap och att jag tvivlade på dig. Men i bilsport vill jag minnas att de skrev något i stil med att Suprorna var snabbast i sverige. Jag såg repotaget om din bil och kan inte mer än buga och gratulera dig till vad jag är övertygad om är en mycket trevlig bil! MVH /Jonas |
|
| Ursäkt godtagen.Lite trist att man alltid ska behöva börja tjafsa.... | |
| Supror snabbast i sverige.......HAHAHAHAHAHAHAHA..... Det va kul...... | |
Fear This |
sant = bilsporrt posertidning, eller så kan tiderna ha att göra med vikten? jämför e21 med supran... passa er ja fixar massa roadkills;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.