AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.063

Vad säger tjejen då ni kostar på bilen? :)

Sida 2 av 2
Har inga problem alls, så länge hon får exakt lika mycket som jag lägger ut på bilen i kontanter ;) Nu är det bi-turbon jag pratar om då, halvsvår bil att motivera inköp till då den körs väldigt lite per sommar.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Det är ganska enkelt egentligen: Köper man tex. nya bromsskivor så köper man en ny väska till henne, köper man nya fälgar så köper man en väska till osv. Dom får aldrig nog me väskor :)

///Schumi
_schumi_ Skor, skor ska det vara. Väskor är menlösa saker som man bara glömmer överallt. Nej, skor! Har till och med skor som matchar mina F1:or! =) ;)
Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Sail: Har du stort garage? ;)
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Jasmin: För rätt kvinna som dessutom har den goda smaken att köra underverket 545 bygger jag gärna ut garaget om det skulle vara för litet. ;-)

Skulle tom kunna sträcka mig så långt att jag byter till en matchande 545 Touring om symetrin inte blir bra mellan en E53 och en E60.
Goddess: Så lägnge hon nöjer sig me väskor så kör ja på de, skor e lite dyrare vettu..men vem vet hon kanske tröttnar på väskor en vacker dag :(

///Schumi
"a
104
"aka"
325i Cab -94
Min sambo står mest och tittar på mig å skakar på huvudet.

"Det är ju dina pengar", säger hon å skakar på huvudet.
"A jag vet", sa jag.
"Men jag betalar ju alla räkningar och maten också, när du tjänar pengar och skaffar en dyr hobby så vet du hur det är", sa jag.
"Ska aldrg skaffa nån dyr hobby" säger hon då....

Hur faan ska man säga emot nått sånt? jag gör ju som jag vill med pengarna ändå......
Men hon kör gärna cabben med sina kompisar!!
Lurigt det här med tjejer alltså!!
//
AkA

Vi hade en omvänt samtal här igår. Jag var tvungen att byta ett returrör till tanken igår och sambon handlade materialet för jag hann inte.

-Nu har jag handlat grejorna!
Jag tittar ner i påsen.
-Var är kopparrören?
-Det räcker med slang.
-Men det blir bättre med kopparrör.
-Ja men nu har jag köpt slang.
-Jag vill ha kopparrör!
-Det får du inte!

Jag tar påsen och går muttrande och svärande ut till bilen och byter.

Men han kompenserade det hela med att tvätta fälgarna och vaxa dämparna.
Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Sail: Alla BMW passar min smak ;)
[C
421
[COD]soul
325iA -91
Hon säger inget men om hon skulle säga något så frågar man bara var pengarna kommer ifrån och vem som betalar 90% av alla räkningar ;)
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jasmin: Du får väl slänga iväg ett mail till gamle Sail då för en lunch på något av Stockholms vattenhål.

Behöver jag inte byta från E53 till E61 för symetrins skull finns det ju gott om klirr kvar till lunch ;-).
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ska väl till lägga att reparationer klagar hon aldrig på! Man varför måste man ha 17":are för? och de där stora bromsarna? Varför köper du inte en dragkrok så man kan dra hästen? Har lagt ut massa med pengar.. men fortfarande inte köpt den dära dragkroken.. hehe =)

Lycka till Sail och Jasmin =) Och Sail ska du inte byta ut peggan emot en 1:a nu?

__
Länk
bu
327
burt
Passat 2,0tsi.
2017.

jaaaa eller man kan ju köpa några heta underkläder..i RÖT VIT O BLÅTT...givetvis..som kompensation=)
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
theprophet: Nej det är inget alternativ, möjligen at 1:serie Cab när den kommer. men då som ett komplement

206:an köptes från början som bra bil att köra i stan när man ska handla då den drar lite mindre soppa än X5:an.
Men jag har inte kunnat låta bli att pilla på den i motor och några andra ställen så nu är den även mycket rolig att piska kurvor och körglada vägsträckor med. Så den får vara kvar tills racingskorna är utslitna,,,eller jag tröttnar på vägljudet och ylandet,,,vilket som nu kommer först.

th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Sail: Ja men 1:an måste ju bli klart roligare med rwd och BMW motor =) fast det är ju dumt att lämna bort ett vinnande koncept =)

__
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.