|
|
|
|---|---|
|
Enligt modell guiden så kom 323an 2000, men nu är det så att jag ev, skall köpa en -99 som ÄR! en 323a. Är det så att det är fel i modelguiden, eller fel på bilen :o) Vad är skillnaden på följande motorer? 525 -91 (förövrigt min gamla bil) 323 -99 (kanke min nästkommande bil) 325 -01 Jag menar, alla har ju 2,5 liters volym men olika prestanda. Nån som kan svaret? | |
| Fanns nog inte som svensksåld..måste nog va importerad eftersom 323-99 fanns på den tyska marknaden | |
|
Nja, Enligt registret så är den registrerad första gången 99-05-21 och tillverkad 99-04 Min gamla bil var en 91 men där stod det 2000 vilket var import året.. Så jag tror inte den e imorterad, |
|
|
Jag har en 323-99:) ------ Länk |
|
|
Å den e svenksåld? |
|
|
323CI Coupe finns som som svensk-såld från årsmodell 1999 323i Sedan och Touring fanns aldrig officellt att få i Sverige, 323 CI Cabrion fanns bara ett halvår både i Sverige och utomlands sen kom dom nya motorerna och 323 las ner. Mvh Stephan |
|
|
magnus-persson// Nej den är tysk. Som "Stephan735i" skriver ovan, Sedan modellerna kom aldrig till Sverige. Vill du ha en får du åka till Tyskland och hämta en. ------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.