|
|
|
|---|---|
|
jag sålde min 318is 90 för 25000k 17000mil 16"alu fälgar bra skick ej rost var det ett bra eller dåligt pris?? En som undrar om han gjort bort sig | |
| Ganska normalt pris om bilen var i bra kondition. | |
| Jag tycker det va bra betalt. | |
|
Jag vet att jag iallafall definitivt inte skulle ha betalat mer för en fyrcylindrig E30 även om det är 16v. 25k för du nog vara nöjd med, om bilen inte var i utställningsskick. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| Tycker det låter som ett vettigt pris för en bil i bra skick. Varken extremt bra eller extremt dåligt. | |
|
det låter bra. jag köpte nämligen bilen från ett dödsbo för 10k hade den ett halvår ungefär (Jävla go bil faktiskt) En dag när jag stod och tankade kom en kille som ville köpa bilen han bjöd 25k Jag behövde pengar så jag åkte hem och plockade ur mina grejer åkte tillbaks till macken där han snällt stod och väntade och sålde bilen |
|
|
gött... så smidiga borde alla bilafärer vara... Till och med slippa lägga ut annons... Vad var det för färg då? Mvh Chrille |
|
| Silver metallic | |
| den var i nästan extremt gott skick faktiskt | |
|
låter som ett vettigt pris det där! det var ett kul sätt bilen blev såld på! =) B-M-W |
|
|
Hej Vad hade du för utr. på bilen som du sålde? som tex servo, elspeglar osv... Letar själv efter en 318 is som andrabil. Håller på att sondera marknaden ang priser och utrustning på bilarna... |
|
| servo, elsp, taklucka mycket mer än så var det väl inte | |
|
Hallå Killar/Tjejer Hojta gärna till igen om ni har en 318is till salu. Är ute efter ett välvårdat exemplar. Skulle precis ha köpt en sådan och vi hade bestämt pris och vilken dag jag skulle hämta bilen så får jag besked dagen innan att den är såld till en annan. Så här står man utan en 318is... |
|
|
Gorgonit: Ska sätta ut annons på min i nästa vecka, efter semestern. Kortfattat är det en 90a, silvermet som gått 23100 mil. Nybes och fräscht skick med endast lite ytrost i bakre skärmkanterna, som dock är fixat i sommar. BBS 15 tum med bra däck. Välunderhållen i övrigt med ny kat. Hade tänkt mig ett pris på 22.500 kr. Länk Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.