|
|
|
|---|---|
|
Fördelarlock och rotor verkar har gjort sitt på min 735i -87. Den svarar lite dåligt på gas och går lite illa på tomgång. Locket och rotorn ser ut som kriget. Frågan är, funkar biltemas prylar? Priset är ju fördelaktigt och det känns inte oviktigt. //Magnus | |
| Är du säker på att du hittat dom prylarna på biltema,för när jag kollade så hade dom bara till 3:serien o vissa 5:serier? | |
|
Finns i katalogen vad jag kan se. |
|
| Inte på nätet iaf,Och när jag frågade i alby så sa dom att dom bara skulle sälja det som fanns i hyllan av 5:seriegrejorna sen skulle dom utgå oxå. | |
| Kan för övrigt meddela att den 525 tändkabelsats min chef hade köpt på biltema o hade liggandesHade en resistans som hoppade mellan 4 ohm på den lägsta o 11 ohm på den högsta,så det va inte ens lönt att sätta dit. | |
|
Det finns 7-serien delar på biltema , de kom in i sortimentet nu i denna nya katalog, prylarna finns på hyllan i linköpingsbutiken iaf. Jag hade absolut inte köpt de delarna , och absolut aldrig köpt en 7-serie med biltema delar på bilen. Delarna är dåliga , mycket dåliga , man ser gjutskarvarna på fördelarlocket och de känns riktigt usla. köpvarning. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
Då kanske man ska be brorsan svänga förbi micro i uppsala istället för det är väl samma delar på en m30 motor i en 535:a som i en 735:a? Mirco har lock och rotor till 535 ser jag enligt deras katalog och priset är inte så mycket mer än biltema. //Magnus |
|
|
micros delar vet jag inget om , har ni inte en _vanlig_ bildelsaffär som säljer vanliga tänddelar som facet etc. ? För mig har det visat sig att de billigaste alternativen nästan alltid är de sämsta och dyraste i längden , nån annan som köpt bmw delar på micro och kan säga nått om kvalitäten ? ja ser att du bor i norrköping , varför inte handla på kneipbadens bil eller norgrens bildelar i linköping ? "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
Biltema?? är det ett skämt eller en fråga om du kan lita på delarna som säljs där, nej nej säger jag!! för det första ska du vara glasd om du ha någorlunda passform om du nu skulle ha sån tur så kan du väl åka säkert med bilen en vecka så är det slut igen. !!..dålig kvalite..!! |
|
|
Biltema?? är det ett skämt eller en fråga om du kan lita på delarna som säljs där, nej nej säger jag!! för det första ska du vara glasd om du ha någorlunda passform om du nu skulle ha sån tur så kan du väl åka säkert med bilen en vecka så är det slut igen. !!..dålig kvalite..!! "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
svardska |
Länk Där har du lite info om vilka delar som är samma från "billigare" modeller! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Mycket trevlig länk det där! Man tackar :) //Mahnus |
|
|
Mycket trevlig länk det där! Man tackar :) //Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.