AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.267

den fullaste stylinge eller !

Sida 2 av 2
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Och det går vidare... Orginalet var snyggt!! Bostongrön!!!
Länk

å så lite färg.. Länk

De skriver "Done"... För skroten då?? Länk

För de som blir inspirerade kostar detta endast 7800 pund, vad blir det 110K?? Hela fakturan.. Länk

Deras slutkommentar om färgen "Final result is gorgeous."... Jag måste nog gå en engelskakurs..

Skall ringa killen som betalade detta, för nästa projekt kan jag erbjuda några timmar med en slägga på hans nästa bil för bara 50K, den lär också bli speciell....

/Caspar
Länk
tycker lamob dörrarna var cool :D

men färgen var rent utsagt åt helvete , och fronten var helt förskräcklig
Har dom nåt till Z4?

-Jag köper direkt:) Eller är det valiumet som pratar?!
Ni
86
Nike79
320 E90-06
330Ci E46-01
Det var nog det fulaste jag sett på länge. Att förstöra en sån fin bil borde vara straffbart.
Finns ju knappt ord att beskriva dessa missfoster...Tragiskt och vulgärt minst sagt...

Jag kan i vanliga fall acceptera att folk har olika smak, men i detta fallet gör jag definitivt ett undantag! Detta faller liksom utanför ramen helt enkelt.

Nån var ju inne på att designavdelningen på detta företaget nyttjade en del röka. Kan tänka mig att det slinker in nån LSD-tripp emellanåt oxå...*skratt*

BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den.
denna va fräsh!

Länk

// Pantzare
Om jag säger att jag har haft tankar på att skaffa labo dörrar!
Slår ni ihjäl mig då?? Tänkte att det kunde vara tufft, man kan ju alltid byta tillbaka. Caspar, vad säger du???

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Snygga vingar Länk Ha ha aaaaaaa tvångtströja!
eF
900
eFx
520d Touring -09
Men herreguuud.....

/eFx
www.z4.se
----.co.uk Engelsmän?
Det här, om nåt, kryddar verkligen på mina teorier om att engelsmän inte kan göra nåt. Visserligen har dom ju tillverkar McLaren F1, men ändå. Det är väl det enda i såfall. Snacka om ful styling... Fyfan.

// DZL_PWR
Keep on keepin' on!
Verkligen svårt att finna dom rätta orden för att beskriva denna makabra "freak-show"...

Oooh! Den rosa E30'n. Precis så vill jag ha min nyinköpta 318iS.

NOT!!

Som väl är börjar trenden gå åt att spoilers och vingar skall vara i harmoni med bilen och inte som de senaste årens trender, så vulgo som någonsin möjligt.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Ägaren till den röda E36:an borde sitta inlåst på psyket!

VIDRIGT!
Allt som detta företag erbjuder är verkligen "ap-äckligt" minst sagt...

Själv tycker jag dock att det tillbehör som vinner tävlingen "mest vidriga tillbehör" är vingen som sitter på Z3:an. Går ju knappt o beskriva hur extremt ful den är! Det närmaste jag kommer är Batman och hans "Bat-mobil"...

Nej förresten, Bat-mobilen är mycket snyggare...*S*

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Hmm.. och jag som faktiskt tycker att lambo dörrarna är ganska läckra...

M Femman: Om Du får främre och bakre Lambo dörrar på E34'an, kan Du gå med på kittet på den röda då.. he he ;-)

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
Caspar: får tänka på saken, men jag lär ju inte få njuta av mina lambodörrar om jag sitter inne för föragrelseväckande beteende...

Jag kommer ha hemska mardrömmar om bak vingen på E34:an och den röda E36:an...var är min snutte filt?

RayGun: förolämpa inte Batman!

De har bilarna var fulare än en Volvo från Vallåkraträffen!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Någon som reflekterat över trådens namn? Det står "Fullaste" styling inte fulaste och dessa formskapare måste definitivt varit fulla när de ritade vingar etc... :-)

M Femman: He he, Du får dela cell med Masten för vi skall göra samma styling på hans Z3'a!!

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Håller med pantzare. Den svarta var fräck.

Med Vänliga Hälsningar
Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.