|
|
|
|---|---|
|
Jag har sökt och läst inlägg men tänkte höra om någon har koll på lite mer specifika detaljer. Jag har en 535:a -91 med stora kliman, jag antar att det bara är att riva bort expansionskärlet och komma åt fläkten via torpedväggen på min bil också? Så som det förklaras här: Länk Saken är den att att fläkten har funkat lite lite då och då något de senaste veckorna, ibland har det hjälpt att starta om bilen för att få igång den. Men nu har den stannat helt. Jag misstänker inte det s.k. svärdet (istället för fläktmotstånd på bilar med stor klima...) då jag har haft bort och lött om det. Dessutom skorrade och brummade fläkten mycket senaste gångerna den funkade. Kan jag ha sån tur att det går att göra ren någonting och få igång den igen? Sen vore det ju trevligt om någon har länk till en sida med en massa bilder på själva konstruktionen. MVH Patrik. ____ Reach the door with a breath and a scream. | |
| Du behöver inte riva bort expansionskärlet bara lossa vik det framåt sen är det så som jag förklarat i inlägget du hittat | |
|
Ok, tackar.... ska testa nån dag när jag får lite ork :) ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.