AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
481

Deppig Jul

De
145
Dexx
523 E39
hej vänner..

Jahaa så nu har det hänt..!!!
Jag har blivit av med min bil!!
Stulen !!!
Detta hände mig i förra veckan, jag skrev då ett illa övertänkt inlägg här, (som tur var så togs det bort) men jag var så jä**a förbannad.
Det tragiska är att bilen precis började bli "klar",nästan allt som jag ville få gjort på den hade utförts.

Så nu är det bara att vänta tills antingen polisen eller fösäkringsbolaget hör av sig....

Om man ser framåt så
det jobbigaste är att även om man hittar "rätt" bil så kommer det att krävas en hel del arbete för att få den i det skicket jag vill ha den, sen vet man ju inte om man får behålla den ??

FY FAN för folk som inte kan skilja på mitt och ditt...

Man får dränka ilskan och sorgen i glöggen i år..........

P.S Någon som har en välskött 540 till salu?

Mvh Dexx
Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Lider med dig och blir så jävla ledsen... vet hur jag skulle sakna min "låda" om den försvann... har gjort precis som du och lagt ner mycket på att allt ska vara perfekt och detaljerna ska vara vackra... kan inte fatta hur folk kan göra så...

Ha en God Jul och säg till om jag kan hjälpa dig på något sätt!!

Mvh.
/Magnus
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det är det värsta som finns att kunna bli av med bilen, och en 540i E34, ett lyxåk. Jag hade en 735i före min 750i som det var en eller flera som repade höger sida för mig. Jag fick inte bilen stulen, men det räckte för att man ska bli tillräckligt förbannad. Det var också några som roade sig med att ha sönder mina bakdäck (som klarade av 300km/h, svindyra). Det lustiga är att de som stjäl bilar alltid tar en BMW.

//Schnitzer
intemartin
ja tyvärr så finns det många avensjuka ägg här i världen när jag hade merca så tog de stjärnan ett par gånger nu men mina bmw har jag haft mer tur.

martin_750
De
145
Dexx
523 E39
Hej killar.

Som sagt tidigare så det som är svårast att smälta är att bilen hade blivit "min" dvs när man har gjort modifieringar/förbättringar så att man verkligen kände att den finns det inte så många utav....

Många jag har pratat med (icke BMW-ägare)tycker: Jaa Jaa det är väl inte hela världen....
Men dem fattar tydligen inte det här med BMW!!

Det känns i alla fall som ett ljus i mörkret, att här på BMW-Power få höra från människor som har förstått det har med BMW...och hur en förlust av en sådan känns...

Mvh Dexx
Lu
273
Lundin
BMW M5 -99
Kan bara beklaga sorgen...... Förjävligt..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.