|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket får man ge för en sådan här? 745iA 2002 läder, aktiva komfortstolar, 1 ägare (BMW tyskland), navi + stora hifi, soltak, xenon, dynamic drive, röststyrning, skisack, drag, 19" turbinfälg m.m. Allt i toppskick. Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
|
Nypris runt 850 kkr med all utr? Min erfarenhet av dessa kolosser är att de halveras i värde det första 2 åren. Min gissning hamnar omkring 350-400 kkr. Du nämner inget miltal vilket gör det hela något klurigare. Min värdering baseras på att den rullat 6-10 000 mil. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
sorry, 3000 mil. Demobil på BMW Tyskland. Svart med grå-läder. Priset är 'nyckeln i hand pris' hos handlare i Sverige. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
| Skulle tippa att du får ge 420-450k. | |
|
Jag kollade snabbt på bytbil.com och kunde konstatera att jag ligger rätt. Den borde inte kosta över 400 kkr. Skall du köpa slagskepp Erito? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Okay då är vi nära i pris... får den för 425 KSEK wendtan: Nejdå, jag nöjer mig med min e39 sålänge. Det är min bror som måste vara värst :-) Leverans om 2 veckor. Verkar vara bra pris med all den utrustningen. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.