|
|
|
|---|---|
|
Länk Det verkar vara ett väldigt oseriöst företag, men lockande priser på vissa saker.. jag hittar bara ett mobilnummer på hela sidan... det står på vissa sidor superstyle.se.. men sen när jag söker på den adressen finns det inget som heter så.. inte ens om man söker på altavista.... kommentarer eller erfarenheter bra/dåliga är välkommna! Mvh BMDoubleV Min bil: Länk | |
Svärd |
e-butik.nu verkar ju vara ett ställe där vem som helst kan göra en webshop, seriöst eller oseriöst. Finns ju ingen info om var säljaren finns eller heter och om garantier, leveranstider, leveranssätt eller något som borde finnas. Men det finns ju väldigt mycke prylar så helt oseriöst kanske det inte är ändå. Ring mobilnummret och hör vad det är för nått. Har dock lite svårt att tänka mig att man kan skicka ett kjolpaket för 14800 mot postförskott. ///Martin |
|
har ringt ett antal gånger.. men det blir inte ens ton i telefon efter att man har slagit nummret.... blir alldeles tyst bara! Hmm man kanske ska prova å beställa?.. får man inga grejer så behöver man ju inte betala nått heller... BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
Du gör ju som du vill. Jag avråder dig dock att göra det. Verkar vara alldeles för oseriöst. #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
jo men asså vad kan gå fel?.. Om man öppnar paketet på posten om det nu anländer å kollar att grejerna är OK.. så är det ju bara å betala å se glad ut sen eller? Skulle ju aldrig betala i förskott BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
Ja självklart ska du inte betala i förskott, trodde inte att du hade tänkt göra något så dumt heller. Men jag skulle nog ändå handla på annat ställe........ Man kan ju fundera på varför dom inte vågar skriva ut adress eller telefon nummer som fungerar. #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.