|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hobbe. Om träffen blir av på Mantorp så kanske kommer du ditt i slics ? :-) |
|
|
Z3c: Än har jag inte blivit avhängd av någon Coupé som hållt sig kvar på vägen!! Är inte tyngdpunkten på Minin alldeles för hög för att köra riktigt fort?? /Caspar |
|
|
Z3c4ever, Då har jag ju en annan bil att skrämma livet ur dig med :) Caspar, Jag släpar arslet i asfalten just nu så tyngdpunkten kan knappast bli lägre om jag vill behålla en bit av det...:) |
|
|
Hobbe: Jag tänkte mest på att bilen är ganska hög, mellan lägsta punkt och högsta, så även som sänkt är den ganska hög.. Vore kul dock att se vad den kan prestera. /Caspar |
|
|
Caspar, Rakt fram har den inget att sätta emot jämfört med Z3M utan det är först när det börjar bli krokigt. Det var ju några MINI:sar som körde Superstage nyligen. Tiderna fick visst Bilsport något förvånade. Reportaget kommer så småningom. Bjud med MINI:sarna kommande arrangemang ;) Nu har jag snart en Z4 att busa med så jag pratar hellre om den. |
|
|
Hobbe: Ok säger Du det så tror jag Dig.. Blir bara lite förvånad. Ta med Z4 så kan vi testa om den verkligen är snabbare än Roadstern!! :-) /Caspar |
|
|
Caspar, Om ca en vecka kör jag Z4... Det går väl alltid att bjuda in MINI:sarna på kommande Autopower/Z-arrangemang ? MINI tillhör liksom BMW-familjen ;) |
|
| EDIT: BMW ringde precis. Z4:n hämtas ut på fredag ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.