|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns intresse för en Z-träff där "alla" som har en Z medverkar!??! Vart ska man isf lägga träffen för att det ska bli så centralt för så många som möjligt? MVH | |
| Det kan jag gott tänka mig. Förra året var det rätt många som slöt upp vid mantorp. En träff i augusti vid nån bana där man får "rasta" bilen vore inte helt fel ! Borde vara lika långt för Götet, skåningar och 08-or varav mantorp är inte helt fel... | |
|
Definitivt!! Du har ju styrt upp ganska stora träffar i Växsjö så jag antar att Du mantlar rollen som Master!?! /Caspar |
|
|
Mantorp borde ju vara precis i mitten av Z-riket. Det är ju ungefär lika långt sträckan Sthlm-linköping som Jönköping-linköping och just i jönköpingstrakten verkar det ju finnas massa Z:or (bla...... ;-) ) /B |
|
|
Beppo: Var lärde Du Dig geografi?? Sthlm-Mantorp = 25 mil, Jköping-Mantorp = 8 mil... Spelar mindre roll dock, man har ju bilen för att köra med den. Annars finns det ju billiga Skodor att köpa..!! /Caspar |
|
|
Jag skrev linköping och det ligger ju några mil norr om mantorp.... /B |
|
|
Det skulle vara jättekul med en Z-träff ..för min del spelar det ingen roll var den blir, jag kommer att dyka upp om den så blir i Haparanda =) Passar på att påminna om Z-träffen i Jkpg den 28/augusti :-) Länk /Maria ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| Hur gör man för att få köra på Mantorp Park? Hyr man hela banan då? Och vad handlar det om för pengar? | |
|
Är absolut intresserad. Har missat för många träffar för att med gott samvete kalla sig entusiast. Finns här hemma under hela sommaren och skulle gärna ta en sväng förbi Mantorp. Är bana öppen är jag inte helt oävet inställd till att ta några varv, så om vi kan boka är jag intresserad.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Sign me up ! Z4:n är levererad och står och väntar på mig hos BMW :) |
|
|
Ja är på... Får man ta med sig sin "Hang-around"? Kul att träffa lille Måns också he he efter alla våra fusk och trix affärer... PS: Hobbe va fick du för din Cooper? Behöver ju en vinterbil också och din bör ju duga ;) MVH Patrik |
|
| Hobbe > Vilken färg? | |
|
aye, Titanium silver, M-chassi, M-stolar, hardtop, vita blinker runt om (inkl. fram ;) ), Xenon, #108 fälgar m.m |
|
|
Hobbe: skulle gärna vilja höra vad du tycker om din Works. Är det värt pengarna att skaffa en eller räcker det men en S? Är själv lite på jakt efter mer praktisk bil att ha resten av året, men kanske borde vänta på cab- versionen.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo, Jag köpte en MINI Cooper S och därefter monterades: -Works (200 hk) -Sportkat+grenrör -Bilstein PSS9 -Goodyear Eagle F1 GSD3 på ASA(BBS)-fälgar Det blir svårt att hitta en bil som är roligare att busköra.... Z3M hänger garanterat inte med när det svänger. Förhoppningsvis så kommer Z4:n att bli lika kul :) Fördelen med MINI är att det finns mängder av tuningprylar till låga priser. MINI är ingen direkt praktisk bil (knappt fyrsitsig med nästan inget bagageutrymme), värre blir det med MINI Cab. Är du fortfarande sugen så kontakta mig. Min Works är till salu ;) Ursäkta för vår Off Topic-diskussion. |
|
|
Jag va ju sugen... :) Vad vill du ha för din? MVH Patrik |
|
|
Riskokaren/Patrik, Skicka PM eller e-mail (CooperSweden). |
|
|
hoppas du har bilen kvar tills träffen. det lät nästan som en utmaning till alla Z3M att köra lite bana mot den lille :-) Jag tror att en M roadster kommer inte ha en chans på en svängig barna men en M Coupe kommer bara vinka av en Mini Works. |
|
|
Som ex ägare till en Cooper S vet jag att en M coupe piskar skiten hur en Cooper. MVH Patrik |
|
| Hobbe > 108-fälgarna är verkligen snygga, men 18 tum i kombination med M-chassi blir förstås rejält stötigt. | |
|
AudiTT/Riskok/Patrik, Så som du körde din MINI Cooper S så skulle även tant Agda ha en chans i sin VW Polo -79 ;) (Din stod ju mest i garaget hela tiden...) aye, Jag planerar att sätta på ordentliga däck (inga run-flats). Hård och stötig är macho :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.