|
|
|
|---|---|
|
Får inte ut färddatorn ur sin position. handtaget som man använder för att trycka ut den har gått av och bara en MINIMAL bit av det finsn kvar hur tusan gör man nu verkar sitta som F--N Bilen en 750 IAL -88:a Zalmon | |
|
Slit ut den med våld då , sedan byter du både färddator om den pajjar och plastinsatsen den sitter i , insatsen kostar runt 50:- på skroten och färddator ca 700:- handtaget är till för att trycka ut datorn och utan det har man inget annat val än att dra/trycka med hjälp av våld om den nu sitter så hårt som du skriver. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
hm hm . tror jag ska försöka några prov med andra tricks först hm men nu hra man ju monterat stereo hela dagen också så blev ju SKIT-TRÅNGT nu ju hm Tack för ett ärligt svar i alla fal he he Zalmon |
|
|
Hej Zalmon! Jag stötte på samma problem för några år sedan i en 735:a som jag ägde då. Det finns olika hål i plastinsatsen som färddatorn sitter i. Om jag minns rätt bände jag från radiouttaget eller om det var från det hål som blir om du pillar ut värmereglaget. Fick prova med en massa olika verktyg och till slut kom den ut. Den satt hårt. Om du inte lyckas kan du ta ut hela plastinsatsen. Du får ta lös trälisterna till höger om datorn och till vänster nära ratten. Där finns skruvar + eventuellt även i radiouttaget. Lycka till! A A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.