|
|
|
|---|---|
jens |
Fönderar på att byta till en 2002 från en 535i(1990). Vad kan man räkna med för pris klass på dom? Vad finns det för trimm möjligheter på dom osv. |
|
Prisklass på en 02á.´Tja allt från bortskänkes till +150000 eller ännu högre för en turbo i perfekt orginalskick. Räkna med 5000-10000 för en hyffsad körbar bil en dubbel i några kroner mera. Trimnings möligheter...Tja där finns allt mellan himmel och jord till dom bilarna.Hur mycket har du tänkt att lägga på bilen, och hur mycket hade du tänkt att lägga ut på roliga delar sen??? |
|
kamber |
hmm har lite svårt att man skulle byta till en så pass gammal bil! men ! men! /Bujachaka....! |
|
Det är ju lite kontrast att byta en 535a mot en 2002a! Trim finns det hur mycket som hels nytt och begagnat till 2002an även väghållnings grejor.Roligare bil samt snabbare får man leta efter på krokiga vägar.Lycka till med 02 köpet. |
|
|
Kamber, smaken är som baken, men har du någon gång kört och ägt en 02á? Om inte tycker jag du ska testa på en, speciellt på bana... fd 2x1502 2x2002 1x2002tii |
|
Soton |
Fn min familj köpte en 1502 fabriksny 1975. Den bär ansvaret till att jag kallas Bmwtommy idag... Du skola inga andra bilar hava än BMW... Det finns ingen körgladare BMW... Att sen baken vill köra om en ibland är smällar man får ta... 7 st fabriksnya BMW på 10 år! Nr 8 kommer i februari! |
Sipp |
??? Byta 535i till 2002??? Vilken strategi har du? vad vil du med dina bilar? Jag har både en 2002 och 5-serie, det går ju inte jämföra dem på samma dag. Båda helt underbara! Men berätt om dina tankar ska jag berätta mer om dessa två varianter. För du menar väl inte årsmodell???? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.